marți, 10 ianuarie 2012

Cum ajung unii la scrisorile de sertar (II)


In incheierea precedentului post cu o tema similara, va promiteam ca voi reveni de indata ce vor mai aparea combinatii, sa le spun inedite, in urma carora bunul Google imi trimite, ocazional, cititori. 

Ei bine, mare e gradina Google si multi cauta prin ea....

- comentarii la scoala pentru clasa intai miniraport - hait. Se fac comentarii la clasa intai? La ce anume, pacatele mele? "Aventurile soricelului Rontisor?" Si de ce "miniraport"? Pentru ca Rontisor e mic?

- incercari scriere - aici m-a nimerit. Incerc, frate, nu ma-ncurc.

- peisaje de iarna pentru desktop dar sa nu fie zapada - cu ocazia asta am aflat ca nici la mine pe blog nu ninge. Tot e o treaba. 

- film cu criminal care sapa tunel - pan' aici, ca ne suparam. Ai vazut cumva la intrare "alcatraz.blogspot.com"?

- the notebook cate scrisori primeste - daca e Vaio, iti spun eu ca primeste o multime.

- scrisori-de-sertar vinete - in cazul in care asta e o invitatie la a-mi transforma blogul intr-unul culinar, va anunt ca suprema mea realizare in domeniu sunt sarmalele. N-am trecut de nivelul asta.

- alearga metal - asta o fi frate cu Omul-de-Tinichea?

- sunca extraordinara - adaugand asta la chestiunea cu vinetele, deja incepe sa semene a complot. Si-apoi.... sunca extraordinara? De ce nu sublima, fabuloasa, formidabila samd? Sunca se simte jignita.


Voi reveni cu proxima ocazie, dar, inainte de a da click pe "publicati postare", tin sa reiterez faptul ca in bucatarie am doua maini stangi si n-am mai avansat de la sarmale incoace.

6 comentarii:

Andreea B (aradeanca.com) spunea...

Salut. Te citesc de ceva vreme dar asa bine ca in dimineata asta n-am mai ras demult. Cautarile ca si cautarile, dar comentariile tale... priceless. Spor la sarmale :).

Greta spunea...

Servus, Andreea! :) Iti multumesc si ma bucur ca ti-a placut :) Da' pana de Pasti nici ca mai fac sarmale :D

Andreea B (aradeanca.com) spunea...

eh, e bine si din sarbatoare in sarbatoare

Greta spunea...

@Andreea, sigur ca da, din cand in cand trebuie sa-mi fac mana :))

A.O. spunea...

Bai ce colectie. La mine ajung oameni doar cautand "aateam" si "nur röcke" sau "strumpfhosen" ... Poate ar trebuii sa scriu mai des, si poate si despre altceva :)

Greta spunea...

@A.O, strumpfhosen, hai? :))) Pe de alta parte nu ma plang, am cititori creativi. Deja au aparut vreo 2 cautari noi care sunt... in mare fel :D