vineri, 25 septembrie 2020

25 Septembrie, 10 ani, Noi

 ”A iubi pe cineva înseamnă a fi unicul martor al unui miracol ascuns celorlalți” (Francois Mauriac). 

Asta am scris pe invitația la nuntă. 

Nuntă de la care astăzi se împlinesc 10 ani.

Încă ne privim așa. În ochii lui am găsit toate răspunsurile și-n inima lui mi-am găsit rostul.

Sper să fim sănătoși, să ne privim la fel și-n următorii 50 de ani. Și să nu ne dăm niciodată drumul la mână.

Două dintre pozele noastre preferate all times: 

La mulți ani împreună, Omul Meu 🙂 Miracolul din citatul nostru e pentru totdeauna.


16 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani minunati impreuna!
Ada

Anonim spunea...

Multi, multi, multi ani sa aveti impreuna, cu sanatate, bucurii si impliniri!
Irina

Bristena spunea...

La Multi Ani!

Greta spunea...

Mulțumim frumos, Ada! :)

Greta spunea...

Săru'mâna, Irina :)

Greta spunea...

Mulțumim, Bristena! :) Mă bucur să-ți revăd scrisul :)

Anonim spunea...

La multi ani frumosi si fericiti!
Laura

Anonim spunea...

La Multi Ani! Si peste 50 ani sa fiti la fel de frumosi!
Jual

Greta spunea...

Îți mulțumesc, Laura! :)

Greta spunea...

Așa sper să fim, Jual :) Mulțumim!

Anonim spunea...

La mulți ani minunați împreună!
Petronela

Bristena spunea...

Greta, iti citesc fiecare postare. Imi place stilul scrisului tau imbracat in umor subtil. Comentez f. rar, dar nu-mi scapa nici o postare de-a ta. O zi frumoasa.

Greta spunea...

Mulțumim din suflet, draga mea Petro! :)

Greta spunea...

Asta înseamnă enorm pentru mine, Bristena :) Enorm. Îți mulțumesc din suflet! :)

Anonim spunea...

La multi ani! sa fiti feritici si santosi!
Cris

Greta spunea...

Mulțumim, Cris, te îmbrățișez!