miercuri, 29 februarie 2012

Pentru posteritate :D


Nu pot pentru ca sa :D las sa treaca ziua de 29 februarie fara sa consemnez ceva aici. Nu de alta, dar nu stiu cum o sa se prezinte situatia peste 4 ani...  daca o sa mai am sau nu blog, sau daca o sa mai fim (judecand dupa ce spun mayasii, nu mai apucam nici macar urmatorul Craciun, cu atat mai putin urmatorul 29 februarie).

In principiu, nu se poate spune ca as avea ceva notabil de mentionat - in afara poate de faptul ca stau acasa toata saptamana + lunea viitoare si sunt si platita pentru asta :)) Ma rog, e un fel de a spune - realitatea este ca am de recuperat 52 de ore suplimentare, al caror echivalent in bani nu pot sa-l primesc, prin urmare stau multumesc bine acasa. Ceea ce, incepand de saptamana viitoare, va face si Alergatorul Isteric, timp de vreo 10 zile (a fost mai harnic decat mine). Cum nu se pot lipsi de amandoi in acelasi timp, facem cu randul.  Si ca nota informativa, tin sa va anunt ca ma plictisesc acasa. 

Nu fac decat sa citesc, sa ma uit la "Lie to me"  (I just love it, in ruptul capului nu pricep de ce a fost suspendat) si sa mananc. Principalul meu obiectiv de zilele astea e sa fac o reorganizare a sifonierului, printre altele urmand sa decid ce lucruri vor lua calea Crucii Rosii. Nu, inca nu m-am apucat. 

Back on topic - ma intreb cum o fi in pielea oamenilor nascuti pe 29 februarie. Practic, ei nu au aniversare decat o data la 4 ani.  Ar fi fost cool daca ar imbatrani la fel de rar sau de lent. Asa, insa.... e doar altfel, un "altfel" in sens negativ.

Sau poate ma insel? Cunoasteti pe cineva nascut pe 29 februarie caruia i se pare very nice faptul ca nu e aniversat decat o data la 4 ani? Sunt curioasa ca o baba (poate si de unde nu prea am ocupatie zilele astea...).

Scurt update: tocmai am vorbit cu sefa, ca voiam sa iau pulsul local. Citand-o, "mai nou, la noi e departamentul gravidelor". Adica ne-am pricopsit cu o noua colega, unicul criteriu de selectie fiind ca e insarcinata si ca, dupa cum succint s-a exprimat boss-ul, "la voi se poate sta mai mult jos". Sublim, cu "S" mare. Avem doua gravide acum. Cred ca numele departamentului ar trebui schimbat in "pepiniera". 

Niciun comentariu: