joi, 11 octombrie 2012

Cum ajung unii la scrisorile de sertar (IV)


Sa tot fie vreo patru luni de la ultima trecere in revista a motoarelor de cautare care conduc la bloguletul aici de fata. Trecandu-le in revista, am ajuns (din nou) la concluzia ca pe multi i-a tunat Google si i-am adunat eu... :D

- raspunsuri elegante la intrebarea cand faceti un copil? - bag seama ca mai sunt si altii hartuiti cu interogatoriul asta, nu numai eu. Recomand varianta de raspuns "inca n-am aflat cum se face". Ii va linisti pe toti intrebaretii si nu va faceti griji, n-o sa se apuce nimeni sa va explice :D

- niciodata sa nu zici niciodata mintean - ultimul cuvant l-am cautat pe dexonline. Cica inseamna "haina barbateasca scurta, cu sau fara maneci, din dimie, de obicei impodobita cu gaitane, folosita in portul popular".  Deci da.  Care este.  N-o sa zic niciodata mintean.

-
cum se fac liniute bastonase - cu migala si rabdare :P Da' tu de ce nu stii, n-ai absolvit clasa intai?

- eseu despre greta mica - ei, da, asta ar putea fi interesant, la o adica. Greta a fost un copchil destul de cuminte, dar ca fiecare, isi are si ea nestematele ei. Despre una dintre ele am povestit mai demult aici: http://scrisori-de-sertar.blogspot.de/2011/02/sapte-teribile-secrete-ale-mele.html

-  care masini ajung cel mai greu in service - alea care sunt cel mai departe de un service. Va rog sa aplaudati sclipirea (mea) de logica, multumesc :D

- ne priveam fix in ochi - hai nu mai spune, si va recitati poezeaua aia cu ochii "senini si goi / Oare n-ar fi mai bine / Sa-i scoatem pe-amandoi?" :)) E clar, am ucis romantismul.

- lamaie cugetari - daca pe langa lamaie as avea ceva tequila si niste sare, mi-ar iesi o Margarita pe cinste. Sa vezi ce intens le cuget dupa aia, ceva de speriat. 

- Casa lui Putin - well, aici nu m-ai nimerit. Nu stiu unde locuieste onorabilul. Ultima oara i-am scris la post restant (si nu mi-a raspuns nici pana-n ziua de azi, daca-l gasesti acasa, te rog sa-i comunici ca sunt deosebit de ofuscata pe chestia asta). 

- fire de tricotat din Rusia - are vreo legatura cu domiciliul stabil al lui Putin? Ia asculta, nu cumva vrei sa-i impletesti ciorapi?

- scrisorile nu ajung - oare asta sa fie motivul pentru care nu mi-a raspuns Putin?

- Un purice si o vaca - sau cand dragostea adevarata nu cunoaste frontiere. Ha! Tocmai am readus la viata romantismul ucis cateva randuri mai sus. 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Rad cu lacrimi. Greta, saru'mana pentru inceputul asta de zi absolut genial :))
Desi inca mai cuget cum naiba ajung unii la tine pe site cu asemenea cuvinte cheie. Sau, intai, cum ajung sa caute asemenea cuvinte cheie.
Rox

Greta spunea...

@Rox, cu placere :))
Da, si eu ma intreb uneori ce pacatele mele o cugeta cineva care da search sa afle cum se fac bastonasele :)) Dar creativitatea asta a unora e chiar nostima :D