miercuri, 7 august 2013

Cum ajung unii la scrisorile de sertar (VII)


N-am mai cercetat de prin martie prin ce cuvinte-cheie se ajunge la acest blog şi ce-am constatat acum e de-a dreptul îngrijorător. Unul cred că-l caută pe Bin Laden, altul se dă cu capul de ce-apucă, pe altul îl muncesc gânduri perverse cu mătuşă-sa.... 
Cred că-i un semn. Trebuie să revizuiesc serios conţinutul blogului :))



- id femei 40 ani olan - nu e foarte clar ce legătură există între olan şi id-ul femeilor de 40 de ani. Sau olanul în vârstă de 40 de ani şi femeile. Un olan, două olane. Putem considera că olanul traversează criza vârstei de mijloc? Întreb, nu ştiu. 
 
- كوليكشن مراهقات ملابس2013 ع الموضه -  tare-aş fi curioasă prin ce algoritm complex a rezultat blogul meu la căutarea asta. Probabil 2013 o fi explicaţia, dar pe barba profetului, mult trebuie să fi căutat cetăţeanul...  

- două lucruri femeile care parchează - numai două? Bine, ia de-aici: (de foarte multe ori) misiune imposibilă. Nu vă uitaţi urât la mine, doamnelor, că vorbesc din proprie experienţă, după cum poate vă amintiţi :D
 
- dat cu capul în bord - n-am pretenţia că mă pricep la maşini, dar îndrăznesc să cred că există mijloace mai inofensive de-a testa airbag-ul.

- cum fac o scrisoare pentru greta - depinde ce vrei să-i comunici. Dacă eşti unchiul ei din Papua Noua Guinee şi tocmai ai numit-o singura moştenitoare a averii tale de (multe) milioane de dolari, nu e nevoie să formulezi prea complex. Dacă, pe de altă parte, eşti iubitul ei de la grădiniţă şi vrei să-i spui că n-ai uitat-o niciodată, cred că se cer nişte fraze mai elaborate.

- indicator rutier melci - care-ar fi ideea? "Atenţie, melci"? "Drum cu prioritate pentru melci"? "Presemnalizare trecere de melci"? "Accesul interzis autovehiculelor cu cochilie"? În tot cazul, numai indicatorul cu prioritatea să nu fie, că împletim cosiţă albă până trecem. Probabil cel mai indicat ar fi "Viteza minimă obligatorie". 

- tano.cariddi@yahoo.com - te-oi fi gândit mult? Unul ca Tano s-ar lăsa în baza yahoo? Serios acuma, de parcă nu l-ai cunoaşte :D

- vreau să mă culc cu mătuşa ce fac? - intrăm pe teren minat. Chiar că mă iau de gânduri când văd ce căutări dubioase conduc la mine. Dacă mătuşa nu e vreun nume de cod pentru amoreza secretă sau pentru păpuşa gonflabilă, cred că e cazul să faci un duş rece.

- profa de meditaţie ma terorizează place - să ne lămurim, dară: te terorizează sau te place? Îţi place că te terorizează? Nu ştiu ce mă face să cred că ea e mătuşa de mai sus. Pezevenghiule, n-ai să iei bac-ul nici în sesiunea de toamnă. 

3 comentarii:

Anonim spunea...

la mine e mai simplu, ajung pe linkul de la Carmen care tace momentan. Si ma citesc cu placere ca guest star, sau guest post sau guestarbeiter, nu mai stiu termenul.

Anonim spunea...

a, si chestia pe araba inseamna "Ekshn Teens Clothing 2013 p fashion", cf google translate.

Greta spunea...

Îmi pare bine că ai rămas prin preajmă :) Articolul face parte din categoria "nici eu n-aş fi putut s-o spun mai bine", de asta mi-am dorit să-l pun pe blog şi îţi mulţumesc, chiar dacă destul de târziu, că mi-ai permis să-l preiau :)