duminică, 1 aprilie 2012

Nurofen si Agatha Christie


Previzibil, am racit. Nici n-avea cum sa se intample altfel, de vreme ce:  a) in schimbul 1 plec pe -3 grade si ma intorc pe 22, iar in schimbul 2 plec pe 22 de grade si ma intorc pe cel mult 5-6 si b) transpir la serviciu si ma "zvant" in pauze. Eficient. Afara. 

Tot previzibil, n-am nicio intentie sa-mi scot scutire medicala si sa zac. Atata timp cat sunt in masura sa conduc masina, sunt in masura si sa-mi fac treaba. Nu ca s-ar prabusi firma fara mine, dar n-am fost niciodata genul ipohondru sau care sa profite de-o oarecare slabiciune. Si ceva-mi spune ca nici sanse sa devin asa nu mai am. 

Dar daca mai am energie sa prestez la munci, energie sa fac altceva decat sa vegetez in pat n-am avut tot weekend-ul. Cu aceasta ocazie m-am dedat unei placeri de care nu mai avusesem vreme / dispozitie de multi ani: un maraton Agatha Christie. Am descoperit un roman cu Poirot care, inexplicabil, imi scapase pana acum ("The third girl"), am recitit romanele "Cei patru mari" si "Adversarul secret", precum si vreo cateva nuvele. Si am cautat pe net, deocamdata fara succes, romanul  "N sau M?", pe care l-am citit in adolescenta si despre care tin minte ca mi-a placut foarte mult. 

Ceai fierbinte, Nurofen si Agatha Christie. Reteta perfecta pentru a invinge o raceala nerusinata. Si un medalion splendid, lucrat manual din sticla de Murano, primit cadou si care-mi place asa cum putine bijuterii imi plac.

Oh well, avand in vedere toate acestea, nu-i asa de rau ca maine e luni ;)) Ca sa-l citez pe insusi Hercule Poirot cand era si el atins de raceala, "in fond, poate ca este posibil sa supravietuiesc de data aceasta" :))

3 comentarii:

habarnam spunea...

Bun, bun, mai putin partea cu Nurofenul. Dar din pacate, am avut si eu parte de el, dar doar administrandu-l. Gogo e cu febra. De Agatha Christie n-am avut parte (ca n-am nici una in casa si mi-e ciuda uneori, dar pana la librarie uit si-mi iau altceva), in schimb, iti spun, ca merge si-o Rodica Ojoc Brasoveanu:)) Sa te faci bine, ca altfel conduci fara frisoane:))

A.O. spunea...

Insanatosire grabnica ;)

Greta spunea...

@Habarnam, of, imi pare rau de Gogo :( Dar cred ca-n perioada asta a anului, racelile sunt inevitabile la puii mici...
Daaaa, merge si Rodica, si-nca ce bine merge.... exact din motivul asta aproape ca i-am invatat cartile pe de rost :))

@A.O, saru'mana :) Azi parca e mai bine, dar in continuare servetelele reprezinta cel mai bun prieten al meu :D