luni, 2 aprilie 2012

Ce m-o fi apucat, frate?


Inca n-am raspunsul la intrebarea din titlu. Insa avand in vedere comportamentul meu alimentar de vreo saptamana incoace, zici c-am dat in boala vacii nebune. Oricum ar fi aia (boala, nu vaca).

De ce spun asta? Oh well, din urmatoarele pricini:

- mestec aproape in continuu, aproape orice; de la guma de mestecat cu aroma de ceai verde si ursuleti Haribo, continuand cu sandvisuri si croissante la serviciu peste zi, ceva mancare calda cand ajung acasa si, cina celor care vor sa aiba constiinta impacata, mere :D;

- ma pomenesc gandindu-ma in cele mai neasteptate momente, la cele mai inedite alimente; aseara m-a traznit, subit si fara vreun motiv anume, o pofta nebuna de pepene murat. Regatul si un cal, vorba marelui Will, pentru o felie de pepene murat bine si exact cat trebuie de acrisor. Am procurat astazi antementionata delicatesa de la magazinul rusesc, mi-am facut damblaua...  si acum contemplez faptul ca a mai ramas mai bine de jumatate de pepene, de care - evident :D - nu mai am niciun chef.  Bravo, madam.

- execut niste combinatii gastronomice de-a dreptul elucubrante: cartofi prajiti cu mustar, chifle dulci cu stafide mancate cu ton marinat, masline cu iaurt cu fructe. Recitind in special acest ultim punct, cred ca este cazul sa-mi fac griji :D

Gravida, cu siguranta nu sunt. Si-atunci?

*emoticon care se scarpina in cap si cugeta adanc*

6 comentarii:

Mrs. Green Foot spunea...

stres la bord?

Greta spunea...

@Mrs. Green Foot, stres cu siguranta... dar in felul asta nu s-a mai manifestat pana acum :)) Dac-o mai tin asa, o sa-mi fie teama sa ma mai urc pe cantar...

habarnam spunea...

Hahahaha, ce bun! Si eu in ultima vreme cam sparg frigiderul, ca sa zic asa, dar stiu sigur ca e de la stres. :))) O fi vreo lipsa de ceva, dar n-am descoperit inca ceva-ul..:))

Greta spunea...

@Habarnam, de bun o fi bun, dar pentru silueta nu stiu zau... :D

Carmen spunea...

Mie cantitatile nu-mi spun nimic. Combinatiile insa, imi aduc aminte de un tehnolog (neamt), de la primul meu job, care m-a invitat odata (ma nimerisem in biroul lui la ora unei mese, gustari) sa infulec omleta, imbogatita cu doua maini de ceapa verde, bine maruntita si peste care a adaugat ......dulceata de afine! :((( Zic ca nu e nici o problema, pur si simplu devii de-a locului :D

Greta spunea...

@Carmen, iata o ipoteza interesanta :))) Numa' ca ma-ntreb de ce n-or fi mentionat despre asta la cursul de integrare pe care cu mandrie l-am absolvit... :D