sâmbătă, 28 septembrie 2013

Trei motive pentru care am nervi


1. Am de făcut "rocada" vestimentară, activitate care presupune să scot hainele uşurele de vară, să le pun în valize şi să le înlocuiesc cu pulovere, mantouri şi geci. HATE IT. Voi aţi scăpat deja de corvoada asta? (Evident, asta-n cazul în care nici voi nu aveţi suficient spaţiu pentru hainele din toate sezoanele, pentru că dacă da, vă asigur de respectul, dar şi de invidia mea :D. Kidding).

2. Eu nu sunt o fiinţă din cale-afară de sociabilă. Am în ţară un grup de persoane pe care le revăd mereu cu plăcere la o şuetă, dar cam la asta se rezumă socializarea mea în offline. Îmi place să-mi petrec timpul liber cu soţul şi / sau hobby-urile mele: citit diverse, muzică, "dat pe net", scris. Eh, acum am şi eu un weekend liber normal (adică azi n-am lucrat) şi seara de azi mi-e ocupată cu o cunoştinţă care ne-a invitat în oraş. Nu-mi displace persoana, atâta timp cât nu trebuie să mă văd cu ea într-una din puţinele seri când nu-s frântă de oboseală sau agasată de problemele de peste zi. Well, noblesse oblige. Grrrr.

3. De vreo două zile mă deranjează un dinte care n-ar trebui să mă deranjeze - respectiv, unul care nu mai are nerv de vreo trei ani şi jumătate. Dar se pare că dumnealui a decis să ignore acest aspect, deci mă sâcâie. Nu insuportabil, mai degrabă difuz şi din fericire, îl calmez cu Ibuprofen. Dar nu pot s-o ţin la infinit aşa, drept pentru care luni probabil c-o să-mi fac o programare la dentist. Programare pe care, ţinând cont că nu-s un caz serios, o s-o obţin peste vreo săptămână (best case scenario). 

Acestea fiind spuse, se numeşte că am nevoie de un sac de box :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

1. Nu am suficient spatiu, dar cred ca am prea putine haine, ca n-am de ce sa fac rocade, ha ha! :)

2. Si eu sunt exact la fel, m-am mai linistit, credeam ca-s defecta. Ma simt foarte bine cu mine si consortul, nu stam nas in nas tot timpul, ne e foarte bine sa ne simtim aproape unul pe celalalt, fiecare in camera lui si ocupandu-se cu ce-i face placere. Iesitul la socializat in alte combinatii e rar, de cele mai multe ori din obligatie.

3. Astea cu dintii de care credeai ca ai scapat la capitolul sacaieli si care se transforma in zombie dupa 3 ani de cand le-a fost scos nervul ma enerveaza si pe mine rau. Din pacate, toate drumurile duc la cabinetul stomatologic, in cazul asta. Succes, sa fie doar vreo nevralgie de toamna fara cauze perverse!

Greta spunea...

@Anonim, cu siguranţă nu eşti defectă. Şi mă regăsesc foarte bine în cuvintele tale - ieşirile cu alţii sunt de cele mai multe ori din obligaţie. Ce e ciudat e că nu-mi amintesc să fi fost întotdeauna aşa - oh well, mă simt minunat aşa cum sunt, poate am devenit mai înţeleaptă :))

thea spunea...

Hai ca nici pe mine nu ma da socializarea afara din casa, mai ales aici, pe meleaguri straine, dar uneori chiar simt nevoia sa mai schimb o impresie si cu altcineva decat iubitul meu :). Am o prietena buna-buna aici, imi place sa ma vad cu ea oricand si ne vedem si in familie; mai am cateva amice cu care ma vad din an in Paste si probabil pentru ca nu ne intersectam atat de des, imi face placere sa ma vad cu ele :).

P-aia cu rotatia hainelor in dulap o sar de anul asta; am reusit sa aranjez lucrurile in doua dulapuri diferite; mi-a luat vreo 3 ani pana am ajuns sa realizez asta, mi-a mancat si un pic mai mult din spatiu, dar a meritat :)

Bafta cu dintele - stiu cat de pacatoase sunt durerile aste difuze ....

Greta spunea...

@Thea, ai toată admiraţia mea (pentru spiritul organizatoric ref. şifonier). În acelaşi timp, simt că prind curaj: deci se poate ŞI aşa :D Mai am de aşteptat câţiva ani, dar cu siguranţă merită ;))
Mulţumesc pentru gândul bun la adresa dintelui :) S-a dovedit că l-am suspectat degeaba, sărmanul; nu el era de vină, în el "radia" durerea de la vecinul. Vecin care încă mai avea nerv, dar după 2 ore şi un sfert petrecute azi pe scaunul stomatologic (oh joy :D), nu mai are nici el. Să se înveţe minte :))