miercuri, 25 septembrie 2013

Amintiri în rochie albă :)


Acum trei ani.


Simt că mă copleşesc emoţia şi nostalgia ori de câte ori îmi aduc aminte de 25 septembrie 2010, de noi, de rochia mea şi de mine în rochia mea.
O am şi acum, păstrată cu grijă în husă. O revăd în fiecare an, când merg în România. Fiecare reîntâlnire cu ea mă înduioşează, fiecare atingere a materialului îmi evocă fericirea acelei zile.



Niciodată până atunci nu-l mai privisem aşa, după cum niciodată până atunci nu mai văzusem acea expresie în ochii lui.


(Cred că aici contempla perspectiva de a mă lua în braţe. Iar eu îl asiguram că-n ultimele 24 de ore nu reuşisem să mănânc aproape nimic, deci era on the safe side, cum ar veni :D).

Dacă aş retrăi ziua nunţii noastre, n-aş face nimic altfel decât am făcut. Emoţiile pe care le am de fiecare dată când mă uit la pozele noastre stau mărturie în acest sens. La mulţi ani, nouă şi gândurilor noastre din ziua aceea :)

4 comentarii:

Cami spunea...

Multi ani fericiti inainte sa aveti, draga Greta!

Anonim spunea...

Rar am vazut o rochie de mireasa atat de frumoasa si de bun-gust in simplitatea ei. De mireasa ce sa mai vorbim, m-am dus instantaneu cu gandul la Grace Kelly.

Ma alatur lui Cami: multi ani fericiti va doresc!

thea spunea...

La multi ani, draga mea! Mi-ai dat si mie un pic din emotia ta :). Secret: si mie mi-e dor de mine si de my better half la nunta noastra. Pe cat de intunecata ca vreme a fost, pe atat de senina pentru noi doi :).

Greta spunea...

Mulţumesc mult, Cami :)
Anonim... m-ai copleşit. Îţi mulţumesc din suflet, e unul dintre cele mai frumoase complimente care mi s-au făcut vreodată :)
Thea, săru'mâna! Da, cred că asta ni se întâmplă multora: dorul de "mireseală", de noi cei de-atunci, de emoţiile şi stările din ziua aceea, ne va însoţi întotdeauna :)