sâmbătă, 14 septembrie 2013

Iată-mă-s :)


Bine v-am regăsit! Mi-aţi lipsit :)

Am atât de multe să vă povestesc, încât nici nu ştiu de unde să încep. Poate mă ajutaţi voi să mă decid? :)

Despre asta?


Sau despre asta?


(chestia asta se numeşte artă contemporană chineză, domn'le! Aşa să ştiţi. De ce-oi fi dat peste ea în inima Toscanei, n-am elucidat nici până acum :)) )

Sau poate, despre asta?


(aici eram după urcuşul a, în total, 877 de trepte :D).

Ori despre domnul şi penisul său, despre care v-am spus că-l vedeam pe toate gardurile? ;))


Ori despre galeriile Uffizi, unde-am văzut cel mai frumos, în ce mă priveşte, tablou pictat vreodată?


Sau s-o luăm, pur şi simplu, în ordine cronologică? :)

5 comentarii:

Unknown spunea...

Bine ai revenit, Greta! Sper că ai avut un concediu minunat. De abia aştept să ne povesteşti despre el. În orice ordine vrei tu, scriere de-a ta să fie!

Greta spunea...

Mulţumesc, Ale! :)
A fost frumos, dar, ca orice concediu, prea scurt. Sunt în depresie post-concediu momentan :))
Bun, aşadar le luăm cronologic... ;))

thea spunea...

Bine ai revenit relaxata! :). Hai cu cronologicu'! :)

Elena M. spunea...

Normal ca era Florenta :)
Anul trecut am petrecut si eu 10 zile minunate in Toscana
La Uffizi n-am fost, doar la Galleria dell'Academia, dar asta e un motiv sa ma intorc :)

Si eu astept povesti si mai multe poze!

Greta spunea...

Săru'mâna, Thea! Am început cronologicu' :))
Elena, da, cu siguranţă Uffizi merită să te întorci! :)