vineri, 21 iulie 2017

Astăzi am doar trei cuvinte...


... spre concediu, înainte! 

A sosit și ziua asta, pe care-o aștept din ianuarie și, într-un alt fel, de mai bine de-un sfert de veac. Din ce-mi amintesc, nu eram încă la liceu când am început să visez cum ar fi să ajung în...


... America :) Într-acolo zburăm, peste mai puțin de 12 ore. E un concediu îndelung așteptat, plănuit, socotit, calculat, puricat. Sper din tot sufletul că va fi așa cum îmi doresc, practic, de-o viață. Sau poate chiar mai frumos decât mi-am imaginat, cine știe :) Între timp, așa cum mă cunoașteți deja, merg cu frâna de mână trasă. N-am curaj să mă bucur pe deplin, încă. Poate când mă voi vedea în Times Square...

Bagajul e gata, mai am acum să mă fac pe mine gata 😃 Ceea ce, presupun, o să dureze cam o oră.
Mă rog. Știți voi. Poate o oră și jumătate. Sau ceva pe-acolo :)))

Posibil să postez ceva și de peste ocean, dar dacă nu, ne regăsim după 11 august. Între timp, aveți grijă de voi și să ne recitim sănătoși! 🙂

PS: mai aveam unele chestii să vă povestesc - de exemplu, despre o petrecere unde am fost ”de serviciu” la tombolă, sau despre un ”fascinant” seminar de două zile, a câte 8 ore, la care n-am avut de ales și-a trebuit să particip. Seminarista vorbea înceeet și adormitor. Cum de-am reușit să rămân trează, e un mister total.
Dar despre astea, după ce mă repatriez :) Acum mai am de făcut unghii, aranjat părul, cremuit și multe alte treburi de-o importanță covârșitoare 😛

PPS: mă poate convinge totuși, cineva, că o carte și 5 episoade ”Twin Peaks” puse pe tabletă ar trebui să fie suficient entertainment pentru un zbor de aproximativ 8 ore? (în care sper să mai și dorm). Nu de alta, dar mă uit lung la a doua carte și nu mă decid dacă s-o pun în bagajul de cală sau în rucsacul de mână 🙈

7 comentarii:

Paula spunea...

Nu lua carti tiparite cu tine, pe avion e ecranul de entertainment la fiecare scaun si ai filme si seriale si muzica si sport si si. Iar in concediu o sa vrei sa vezi, nu sa citesti :-). Seara e posibil sa fii prea obosita sa-ti mai arda de citit. Pune niste carti in fomat electronic pe tableta - instaleaza alicatia Kindle si sincronizeaza-le cu contul ori salveaza niste PDF-uri. Dar zau ca nu vei avea timp. Caci imi inchipui ca in fiecare seara vrei avea de verificat harti si trasee pentru a doua zi si pus in odine pliante si brosuri din ziua trecuta. Ori asa banuiesc eu :-).
Concediu cum il visezi, sa fiti la aeorport cu cel putin 2 ore inainte de decolare (si indcat ar fi sa faceti checkin online) pentru ca noile masuri de securitate iau timp.

Anonim spunea...

ooh concediu placut Greta! de accord cu Paula, o sa ai filme in avion si o sa poti alege ce doresti sa vezi (cred ca de asta imi place mie un zbor de asta luuung). Sa va bucurati din plin, sa umblati si sa va umpelti sufletele :)
Cris

Delia spunea...

Concediu placut, Greta! Abia astept sa citesc impresiile de dupa vacanta!

Anonim spunea...

mie nu mi-a placut niciodat oferta de filme, muzica, emisiuni si ce s-a mai gasit prin avion la zborurile lungi :D. si am zburat ceva...au in general chestii de duzina. cu greu gasesti cel mult un film care sa iti ocupe maxim 1-2 ore.

fara o carte, eventual doua, care sa fiu sigura ca ma atrag, as fi luat-o razna, pt ca, colac peste pupaza, nici nu pot dormi in avion. asa ca am ajuns la recorduri de nedormit peste 20 de ore :D sau de dormit cu motzaituri de 20-30 de minute si apoi iar cu ochii pe pereti.

asa ca eu votez cu cartile, una sau chiar doua. evident, asta in cazul in care nu iti iei in format electronic lectura, situatie in care poti lua si 100.

R.

Thea spunea...

Concediu plăcut! Sa-ti tihneasca si sa ne citim cu bine in august! :)

Evelyn spunea...

Vacanta placuta, draga Greta! Sa ai parte de experiente de neuitat. Abia astept sa ne povestesti :) Pupici!

Greta spunea...

Vă îmbrățișez și vă mulțumesc tuturor pentru idei, recomandări și gândurile frumoase :) Am citit o singură carte tot sejurul :)) La hotel picam lată, iar pe avion m-am întreținut cu entertainment-ul lor (am jucat inclusiv ”Spânzurătoarea” :)) ) și cu niște filme puse pe tabletă.