joi, 29 august 2019

Categoria ”să dăm la pește pe asfalt”


Stăteam eu așa și mă gândeam, ascultând ”Secret Garden”. Și vorba unei amice, în capul meu se născu un gând.

Pe de-o parte, sunt recunoscătoare - ba chiar și oarecum mândră de mine, la drept vorbind - că am ieșit relativ întreagă la cap din întunericul sufletesc reprezentat de copilărie, adolescență și prima tinerețe. 
Că am avut încredere că însemn, totuși, ceva chiar dacă mi s-au spus de multe ori lucruri precum ”nu te suport” și ”faci umbră Pământului degeaba” de către oamenii la care mă uitam ca la soare și cărora nu le-am dat niciun motiv de-a se rușina cu mine - ba dimpotrivă.
Nu că nu m-ar fi iubit, sunt convinsă că mă iubeau. Dar.


Că nu mi-am pierdut speranța că-mi voi găsi omul meu, deși până la el am făcut numai alegeri proaste, unele chiar sordide, care m-ar fi putut distruge din punct de vedere emoțional - cum ar fi că ”primul” m-a părăsit imediat după cea dintâi noapte, pe motiv că... nu-i plăcusem. Vreau să spun că mi-a zis asta în față, cu subiect și predicat... să nu rămân cu dubii, vorba aia. 
E și ”meritul” meu că n-am realizat cu cine am de-a face, nu neg. Dar.
(Un an mai târziu, m-a căutat - probabil uitase că nu-i plăcusem 🙄 L-am trimis să pască). 

Că am reușit să fac pace cu mine și cu faptul că nu mi-a fost dat să am copii. 

Pe de altă parte, nu pot să nu mă-ntreb cum aș fi devenit dacă aș fi avut parte de un drum mai lin. 

De unde rezultă că ar fi cazul să schimb playlist-ul. 

Niciun comentariu: