miercuri, 19 ianuarie 2022

Scurte de la birou

1) Categoria ”suntem fierți pe motivaționale”.

Ajung luni dimineață pe baricade, cu o motivație direct proporțională.
O colegă, veselă ca un cintezoi:
- Weekend-ul e după colț!
- E luni, zic eu (😒😒😒). Unde. Este. COLȚUL?
Ea, imperturbabilă:
- Colțul e miercuri!

2) Categoria ”nu mai beți terebentină înainte de culcare”.

O colegă (alta decât cea de mai sus) ne aduce la cunoștință astăzi:
- Azi-noapte am visat un șarpe care avea culoarea Versace!
Pauză șocată, lumea se uită precaută, gen ”să n-o contrazicem...”. Inginerul meu preferat:
- Ai visat un CE?!
- Ah, nu te pricepi tu.
- Norocul meu.
(Culoarea Versace? Pentru numele lui Belzebut).

3) Categoria ”trebuie pentru ca să ai și nițică diplomație”, vorba lui Trahanache.

- Dacă-i zic unui client să asculte pe repeat “Highway to Hell”, se poate considera că l-am trimis la dracu’?
Eu întrebasem, într-un elan de creativitate și diplomație. Colegii au fost atât de surprinși să constate că am auzit de AC/DC, că au uitat să-mi răspundă. În replică la uluiala generală, le-am dat lovitura de grație spunându-le că-mi place la nebunie ”Thunderstruck”, a acelorași. Chiar îmi place, nu i-am mințit. Da' cred că i-am șocat puțin, p-asta n-o văzuseră venind. 😀

(Tot nelămurită sunt legat de culoarea Versace, însă n-am avut chef să-mi recunosc ignoranța 😛).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Excelent! Mai ales faza foarte optimista cu week-end-ul de dupa colt. E de retinut! Am si io una, nu-i productie proprie pt ca am primit-o pe facebook, dar pica la tanc, se aplica la cazul meu: "Pe mine nu ma deranjeaza sa lucrez intre Craciun si Revelion, chiar imi place. In schimb, e mult mai greu sa lucrez intre Revelion si Craciun".

Culoarea Versace e, zic eu, verde. Aha, de ce? Pt ca au primele 3 litere in comun, pt ca vorbeste de sarpe, iar sarpele ma duce cu gindul la Harry Potter si pentru ca e prima mea idee, na!

Jual

Greta spunea...

Oh, n-o știam pe asta cu Revelionul și Crăciunul, dar cât de reală e! :))))
Găsesc foarte satisfăcătoare explicația despre culoarea Versace. 100 de puncte casei tale (știi cumva care e? Eu sunt Ravenclaw, că veni vorba).