vineri, 22 martie 2024

Îmbătrânesc, my friends

Întâmplările de mai jos (ambele de la birou, foarte recente) stau mărturie pentru acest fapt și încerc să le abordez dintr-o perspectivă filozofică, dar cred că mai am de lucru la asta.

1) 🐔🐔🐔 - Am adus ouă proaspete de la curte, facem o omletă în pauza de prânz?
Scrutez colegul cu severitate.
- Numai dacă provin de la o găină fericită și relaxată, zic.
- Foarte fericită și relaxată. Face yoga în fiecare zi.

- Și numai dacă a murit de bătrânețe.

Scurt moment de liniște.

- Greta, păi găina e vie. A făcut ou azi dimineață.
- A.
Este evident că am nevoie de o vacanță, nu? Până una-alta încep cu un weekend prelungit, că mai aveam două zile de concediu de anul trecut pe care trebuia neapărat să le iau până la sfârșitul lui martie.
(Nu că m-aș fi umflat de somn astăzi, la 7 precis mă trezisem. Dar odihna mentală nu e mai puțin importantă și ”Falcone” mă așteaptă. Excelentă carte, apropo. Ex-ce-len-tă).

2) 🎙️🎶🎵 Small talk.
- Cine cântă “I thought that we would just be friends, la-la-la”?
Nimeni: nimic.
- Melanie C, ex Spice Girls, zic eu neridicând măcar privirea din monitor.
Stupefacție.
- Ah, uite, chiar…! Wow, Greta, nu știam că tu știi și muzică de-asta!
Acuma chiar am ridicat ochii.
- Adică de care muzică?
- Păi de asta mai recentă, mai… așa, mai… de oameni tineri, ăăă…
Stai, CE?! 🤨😳🤬
Acum să ne înțelegem, nu ascult doar Mozart și Beethoven. Ascult și muzică de film, și muzica anilor '90, și Beatles, Ricchi e Poveri, Queen, ABBA și multe altele. Dar pentru mai tinerii mei colegi, astea mă fac să par ca și cum animalul meu de companie ar fi fost un dinozaur.

4 comentarii:

Mmmaria spunea...

Acum te rasfeti, astea nu sunt exemple serioase. La primul e doar oboseala, la al doilea…Mel C e chiar vechisoara.
Pe de alta parte, « imbatranirea este buna », ca sa parafrazez o reclama mai veche la detergenti.
Cu exceptia durerilor de articulatii si problemelor de sanatate care incep sa ridice capul, niciodata nu mi-a fost mai bine ca de la 50 de ani incoace…:)

Greta spunea...

@Mmmaria, între noi fie vorba, în timp ce scriam mă gândeam: fraaate, eu zic de mine că îmbătrânesc, dar tocmai am sărbătorit centenarul bunică-mii :)))

Ioana spunea...

Bine că ai spus-o tu singură! Că altfel...😁

Greta spunea...

@Ioana, păi da, exact: am spus-o eu ca să n-o spună alții :D