luni, 12 septembrie 2016

De vreți să fiți alergați, pe Nazeem să-l contactați


Cu aproape doi ani în urmă am scris o postare care, iată, și-n ziua de azi mă bântuie atrage pe umilul meu blog spirite evoluate. 

Sunt electrocutată de respect și cutremurată până-n adâncurile abisale ale făpturii, așa încât nu mai lungesc vorba (o să mă suspectați c-am prizat aracet, nu de alta) și vă prezint unul dintre diamantele coroanei comentariilor de pe blogul aici de față.


Dr. Nazeem se numește prea-luminatul (ptiu, era să scriu ”străfulgeratul”) și cuvântează astfel:

”Te duci printr-o perioadă grea în viața ta chiar acum și aveți nevoie de un ajutor divin într-o soluție de durată?
E-mail-mă la drnazeemspelltemple@gmail.com dacă tu știi că se confruntă cu aceste soarta de mai jos;
(1) Îți place fosta ta?
(2) Sunt ai mereu coșmaruri?
(3) Doriți să fie promovat la locul de muncă?
(4) Vrei femei / bărbați aleargă după tine?
(5) Vrei un copil al tău?
(6) Vrei să fii bogat?
(7) Vrei soțul / soției să fie a ta pentru totdeauna?
(8) Aveti nevoie de ajutor financiar?
(9) Doriți să recupereze banii pierdut?
(10) Vrei să opriți divorțul?
(11) Vrei un divorț?
(12) Vrei orice dorință să fie acordat de cineva?
(13) vraja a concepe un copil de sarcină nevoie?
(14) Ești constatare este dificil de a câștiga un caz în instanță?
(15) Vrei să opriți căsătoria sau relația ta sau pentru a rupe.
(16) Vrei să se căsătorească cu partenerul dumneavoastră cât mai curând posibil?

Din nou, adresa mea de e-mail este drnazeemspelltemple@gmail.com

Contactați-mă imediat la toate problemele tale și de a rezolva situația într-o chestiune de zile.
DR. Nazeem ...”.

Așa, acum ce ziceți de puțină analiză pe text? :D 

- Nu, nu-mi place fosta mea. Nici măcar nu am una, păcatele mele cele mari și grele. Dar Dr. Nazeem pare să știe mai multe decât mine. Cred că mă îngrijorez.

- Nu, nu vreau să alerge nimeni după mine. Ce-s eu, pokemon?

- Dar nu m-ar deranja ”orice dorință acordat de cineva”. Ăsta-i Aladin în versiune modernă, adică fără lampa care îndeplinește dorințe ca urmare a acțiunii forței de frecare. 

- Aș divorța de ziua de luni. Pe principiul ”it's not you, it's me". 

- Că tot zumzăie el ceva acolo de ”constatare este dificil de a câștiga un caz în instanță”, aș dori să câștig un proces prin care să fiu recunoscută oficial drept moștenitoarea lui Rockefeller. Sunt nepoata demult pierdută, oh ce bucurie că ne-am reunit etc :D 

Sunt cam dezamăgită, totuși. Concurentul lui Dr. Nazeem, de la postarea pe care am citat-o la început, oferea o paletă mult mai vastă de servicii. Ăsta recentul e mai proletar, habar nu are de Evil Eye, Kissing Spell și alte finețuri. Da' măcar e și el doctor, nu vreun coate-goale, mațe-fripte :))

2 comentarii:

Delia spunea...

Mie-mi place partea cu "E-mail-mă" (se citeste "imeilmă" sper). Tot mai mult imi place "imeluieste-mă" (ca suna ca "miluieste-mă"), dar "E-mail-mă" e cu mult mai doct :-))
Plus, se ocupa si daca *esti* un cosmar si daca *ai* cosmaruri. O paleta foarte larga :-))

Greta spunea...

Bineînțeles că ”imeilmă” se citește :)) cu variațiunea ”imeilui-m-ai” :))))