duminică, 19 august 2018

Declarație la nunta de oțel


Gata și concediul ăsta, uh, că frumos a mai fost (în special zilele petrecute în Elveția, dar povestim despre toate pe rând și-n tihnă după ce mă mai adun nițel).

Acum voiam să vă împărtășesc altceva și anume faptul că am un soț deosebit de romantic. Menționez mai întâi faptul că azi aniversăm 11 ani de când am semnat la Primărie. Nunta de oțel, *căcumarveni. Cu vreo câteva ore în urmă, fiind în drum spre casă, am făcut o remarcă specifică mie (adică una deosebit de profundă și inteligentă... not 🙄). 

Mbon, de profundă ce era am și uitat-o între timp, dar vorba lui Mark Twain, să fim milostivi și să tragem perdeaua. 
Dumnealui jupânul mă privește edificat. 
- Aha, zice. Dacă ai lua capul tău și i l-ai pune unei găini, găina aia ar merge numai de-a-ndoaselea.

Cum vă spuneam. Soțul meu e un tip romantic 🐔

3 comentarii:

Anonim spunea...

Las' ca sunteti amindoi niste romantici draguti! La cit mai multe aniversari ale acelei semnaturi la Primarie, cu sanatate si bucurie! Si sa ne povestiti ce ati vazut si v-a placut in vacanta.
Irina

Greta spunea...

Mulțumim tare mult, Irina! :)
Azi am povestit ce nu ne-a plăcut :D Probabil sunt într-o dispoziție nițel războinică :)))

Thea spunea...

La multi ani impreuna!