vineri, 7 iunie 2019

Un loc unde ți-ar plăcea să mergi în vizită sau să locuiești (Blog Challenge 28)


Încet-încet mă apropii de final cu leapșa-foileton, pe care-am început-o cu mai bine de cinci ani în urmă. Astăzi, pentru a rezolva tema cu numărul 28 (antepenultima), trebuie să vorbesc despre un loc pe care mi-aș dori să-l vizitez sau unde mi-ar plăcea să trăiesc.

N-a fost nevoie să mă gândesc prea mult. În primul rând, există trei orașe care se încadrează în ambele categorii: le-am vizitat, unde mi-aș dori să locuiesc și unde m-aș întoarce oricând, cu tot dragul.

Așadar, oricând și din toată inima...

Viena. Draga, minunata mea Viena. Cu siguranță, cel mai fabulos oraș din lume (știu, am dat cu pleonasmul de pereți de-a ieșit untul din el). Metropolă cosmopolită, fremătând de energie, viață și culoare, mozaic de epoci stilistice, vestitele podgorii întinse pe câteva sute de hectare, 27 de castele și 150 de palate, catedrale impresionante, Prater și încă n-am zis nimic de imensa, inegalabila ofertă muzicală.... 


(Din 2008 sunt pozele astea. Ce vremuri, ce tinerețe, ehei, maică....). 

Viena este orașul unde s-a împlinit una dintre cele mai mari dorințe ale mele. 
Viena este orașul unde nu doar că nu m-aș plictisi nicio secundă, ci simplul fapt de a mă afla acolo m-ar face fericită. 
(Off topic și nu prea: ”Summer Night Concert”, ediția de anul acesta, are un repertoriu absolut fabulos. Dacă aveți posibilitatea să-l urmăriți - pe 20 iunie - nu-l ratați. Detalii, aici).

New York
A fost un vis pe care-l aveam din adolescență și-a cărui împlinire a depășit imaginația. Am scris șapte articole despre el și cele cinci zile petrecute acolo și încă mi se pare că ar mai fi fost multe de spus. Cert e că am stat prea puțin și-mi doresc să ne întoarcem.


Mi-e foarte, foarte dor de tine, New York. Sper să ne revedem într-o bună zi. 

Köln
Am mai scris despre fascinația pe care o exercită acest oraș asupra mea, fascinație căreia nu pot spune că i-am găsit neapărat o explicație. Nu știu de ce mă atrage atât de mult, dar am fost mereu fericită să revin și cu siguranță mi-ar fi plăcut să trăiesc acolo.


Asta e curat poză de scandal, coane Fănică. Aveam 25 de ani. Voi vă dați seama? 25, lumeeee 🙄

Unde-mi doresc să ajung? Eheeei, dar unde nu-mi doresc? Paris, Londra, Madrid, Barcelona, Moscova, Sankt Petersburg, Istanbul, țările nordice, Toscana, Bruges, oriunde-în-Grecia, Malta, Amstedam... și asta ca să nu menționez decât Europa (din care oricum am izbutit un borș). Nu că aș ține să trăiesc în locurile astea, dar cred că ar trebui văzute, măcar o dată în viață. 

Sunt un om norocos. Nu doar pentru că am călătorit în atâtea locuri minunate, deja. Ci și pentru că, la finalul lunii, mă voi muta într-un oraș splendid, care e tot ce mi-am dorit vreodată. Și despre care abia aștept să vă povestesc 🙂

Niciun comentariu: