duminică, 8 august 2021

Bu hu hu 🦉

... iacătă-mă-s (oi fi pus toate cratimele unde le e locul? Să fim îngăduitori și să tragem perdeaua, vorba lui Mark Twain....). 

Ultimele două săptămâni au trecut ca-n zbor (Doamne, ce noutate vă spun, adevăru-i că nimeni nu-și dăduse seama cât de repede trece perioada concediului, noroc de mine c-am avut revelația 🙄). A ieșit cum ne propuseserăm: am stat cu părinții, ne-am revăzut o parte dintre neamuri și unii prieteni, ne-am plimbat, am petrecut ”quality time” cu lumea și-am avut parte și de câteva bonusuri - cum ar fi printre altele o excursie de două zile în Bucovina, o călătorie cu Mocănița, o incursiune la Cărturești Carusel și deosebit de agreabila tovărășie a 4 curcani (de care deja mi-e dor să-i pun la culcare), precum și-a unor găini filozoafe. 

Despre toate cele de mai sus voi povesti în perioada următoare, ca și despre aventurile de care-am avut parte la aeroport - atât la plecarea din Hamburg, cât și la București. Că doar nu era să nimeresc niște vameși cu toate țiglele pe casă. N-ar fi avut niciun haz 😀

Între timp, dacă are cineva o metodă verificată de-a supraviețui primei zile de muncă de după vacanță, rămân pururi îndatorată. 

Niciun comentariu: