luni, 27 iunie 2022

Aici

Am deschis editorul de text doar pentru a vă spune că sunt aici și am diverse de povestit în perioada următoare.
Am trăit vreo 2 zile care au fost cele mai grele din viața mea de până acum, cu vârf de intensitate în seara de 22 iunie.
În viața vieților mele nu mi-a fost mai frică decât atunci. Am senzația că am îmbătrânit în câteva clipe. 

Acum sunt bine, sau în tot cazul, semnificativ mai bine. Simt o imensă recunoștință și m-am rugat din toate puterile.

Nu știu când voi scrie, miercuri și joi trebuie să mă duc și la un training de care nu am niciun chef - după cele petrecute, nu exclud să mă fi ales și cu un pui de PTSD - însă vorba aia, dacă-i musai cu plăcere 🙄.

Și nu știu dacă sunt pregătită să povestesc despre momentul respectiv. În rezumat, mi-a fost foarte frică pentru viața și sănătatea soțului meu - care este bine acum, și-o viață nu-mi va ajunge să-I mulțumesc Lui Dumnezeu pentru asta.
Fiind vorba despre el, voi scrie numai dacă el va fi de acord s-o fac. Dar și dacă nu, sau nu încă, povestim de altele, care s-au petrecut.

Între timp, aveți grijă de voi.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Te îmbrățișez! Tare de tot.
Petronela

Anonim spunea...

Va doresc sa fiti bine, multa sanatate! Ganduri bune si imbratisari! you don't need to say anything.
Cris

Bristena spunea...

Greta, iti doresc multa sanatate si putere!
Te imbratisez, Bristena

Anonim spunea...

Va trimit multe ginduri bune ! Multa sanatate sotului si nu uita sa ai grija de tine!
Jual

O spunea...

be safe, pare ca e ceva health wise asa ca va doresc multa sanatate ambilor

cristina spunea...

Va doresc toate cele bune, e tot ce pot spune!

Anonim spunea...

Multa sănătate, nu deduc din text decit ca s-a intimplat ceva îngrozitor și va doresc sănătate și putere sa depășiți acest moment. Livia

Greta spunea...

Vă mulțumesc, oamenii mei, pentru gândurile voastre bune :) Acum suntem bine amândoi - adică dacă el e bine, sunt și eu :) Și este. Ar fi putut fi ceva oribil și mi-a fost cumplit de frică, dar suntem foarte norocoși că trecut cu bine peste. Iar cuvintele sunt sărace pentru a-mi exprima recunoștința că a fost ferit de un pericol mult mai mare...

Anonim spunea...

Sanatate multa! Ma bucur sa aflu ca sunteti deja bine! Va doresc sa fiti bine amandoi. Luiza