marți, 23 ianuarie 2018

Gluga și logica


Acum vreo câteva zile tropăiam subțirel prin zona pietonală, când surprind în spatele meu un dialog. 
Ea - voce miorlăită, ”pisiiii”  gen, la momentul acțiunii destul de agasată.

- Mi-e frig la cap, dragă.
- Păi pune-ți gluga, zice el liniștit, cu tonul unuia care greu mai poate fi luat prin surprindere de scumpa sa jumătate.
- Nu se poate. Arăt caraghios cu ea, înțelegi ce vreau să spun?
El nu părea nici să înțeleagă, nici dornic să depună vreun efort în acest sens.
- Ai ales geaca asta în special pentru gluga voluminoasă.
- Normal, ca să-mi țină de cald.
Nu mă pot întoarce să mă uit la ei, da' aproape aș paria că și-a dat ochii peste cap, ”nimic nu pricepe ăsta”.
- Atunci pune-o pe cap, reia el netulburat și în continuare nepricepând.
- Nu, ți-am zis doar că arăt caraghios!!

La punctul ăsta am intrat într-un magazin, așa că n-am mai putut urmări discuția.  Oare cum s-o fi încheiat...? 🤔

5 comentarii:

Anonim spunea...

El (mucalit): Atunci foloseste-o in casa pe post de halat de baie!
El (indragostit): Iubire, oricum ai fi imbracata tu vei fi mereu cea mai frumoasa in ochii mei!
El (generos): Lasa, pisi, uite, intram in magazin si-ti cumpar alta geaca.
El (sportiv): Nu-i nimic daca ti-e frig, asa te calesti!
El (dez-indragostit): Si cu gluga asta si fara tot caraghios arati
El (stupid): Nu inteleg, de ce nu-ti pui gluga?
El (client circotas): Nici nu ma mira ca nu-ti place, nu vezi ce porcarie ti-au vindut?
El (zgircit): Cuuum?!! Ai dat atitia bani pe ea si acu' spui ca nu-ti place?!!!
Jual

Anonim spunea...

Eu pun pariu ca a ignorat-o, a tacut sau a schimbat subiectul:)))))))
Cris

Greta spunea...

Excelent, Jual :)))))
M-am mai gândit acum, citindu-te, la ”El (resemnat)”: ”cum vrei tu, dragă” :D

Greta spunea...

După voce părea destul de blazat, probabil nu era la prima experiență de genul ăsta cu respectiva :))

Unknown spunea...

:))