sâmbătă, 24 februarie 2018

Notă informativă


Pe această cale țin să aduc la cunoștință că în următoarele zece zile voi absenta motivat: mă duc să-mi văd tată, singura bunică rămasă, socri, cumnați, nepot năzdrăvan și foarte-foarte drag și prietene pe care le iubesc și pe care nu le-am mai văzut de fix un an. 
De asemenea, mă duc să le vizitez pe mama și pe cealaltă bunică la noua lor căsuță. 

Să ne regăsim și recitim cu bine (sper să nu revin cu 5 kile-n plus, cum s-a întâmplat în alte dăți).

PS: jupânul, aseară:
- Cred că e prea mică valiza asta, o iau pe aia mai mare, dar nu mai stau acuma să refac bagajul că sunt obosit, am timp dimineață.
Jupânul, azi dimineață:
-... păi am crezut că mi-l faci tu.

🙄🙄🙄

4 comentarii:

Petronela spunea...

Întoarcerea la rădăcini să te umple de energie pozitivă, să te bucuri de oameni și de locuri! Drumuri bune și întoarcere lină!

Anonim spunea...

Drum bun! sa va bucurati de revederi!
Cris

Greta spunea...

Mulțumesc, Petronela, exact așa a fost - energie pozitivă cât cuprinde! :)

Greta spunea...

Chiar ne-am bucurat, chiar dacă au fost scurte :)