luni, 24 decembrie 2018

Sunt fericită de Crăciun pentru că....


Mă gândisem la un text mai elaborat, dar de fapt ceea ce vreau să vă spun astăzi, în Ajun de Crăciun, nu are nevoie de multe cuvinte. 

Crăciunul meu e minunat pentru că ne aflăm într-unul dintre cele mai mari și mai frumoase orașe ale Germaniei. 


Pentru că am fost la Piața de Crăciun și am păcătuit fără pic de mustrare de cuget (un aluat fraged umplut cu brânză și ciuperci, o chiflă cu șuncă extrem de fragedă și o clătită cu marțipan, Amaretto și migdale, toate acompaniate de un vin fiert foarte aromat, care mi s-a urcat urgent la cap).


Pentru că ne-am plimbat pe malul Elbei și pe străzile luminate din centru.


Pentru că astăzi am cântat ”Silent Night” în limba germană și a fost la fel de emoționant pentru mine ca și varianta consacrată - în engleză.
(Apropo, știați că anul acesta ”Silent Night” împlinește 200 de ani?).

Pentru că mi-am ascultat omul interpretând la pian această splendidă Nocturnă de Chopin:


Și cel mai important lucru, pentru că suntem împreună. Noi doi și brăduțul nostru. Și cadourile pe care le desfacem mâine dimineață. 

Ah, și să nu omit șosetele mele cu Moș Crăciun :)) 


De fapt, toate cele de mai sus se pot rezuma într-o singură propoziție: ”pentru că inima mea e acolo unde trebuie să fie”. Lângă a lui.

Este ceea ce vă doresc și vouă, oamenii mei 🙂 Să vă fie inima unde trebuie și alături de cine vă e drag. 

Crăciun Fericit 🙂 Vă îmbrățișez.

PS: la voi a venit Moșul deja?

Niciun comentariu: