duminică, 14 februarie 2021

Trandafirii îmbătrânesc frumos 🙂 & apel de cititor

Pe cât de mult îmi displac dulcegăriile și mesajele pentru ”Iuby” de Valentine's Day, pe atât de mult îmi displac postările de zeflemea și luat la mișto ale celor care sunt cool și nu serbează nimic astăzi, dar - ce să vezi - nu sunt atât de cool încât să respecte alegerea celor care o fac. La partea asta probabil mai conspectează încă. 

La drept vorbind, voiam să mă dau mare că s-a petrecut un fapt ieșit din comun: că o fi înțelepciunea vârstei, că s-o fi făcut gaură-n cer, o simplă coincidență sau toate trei la un loc, am primit de la dumnealui trandafiri roșii și o cutie cu macarons în formă de inimioare (pe care le-am mâncat împreună, împărțindu-le echitabil și asortându-le cu un excelent vin roșu moldovenesc).

Trandafirii sunt superbi, încadrându-se perfect între cei albi (care au mai mult de două săptămâni și totuși continuă să arate foarte bine, motiv pentru care nici nu m-am gândit să-i arunc). 


Sper că și noi vom îmbătrâni la fel de frumos precum acești trandafiri albi 🙂

Acum, referitor la partea a doua a titlului: îmi poate recomanda cineva o librărie virtuală de unde pot cumpăra cărți în format epub sau pdf? Ca să detaliez puțin - mi-aș dori să citesc noi apariții, traduse în limba română (lucrez în germană și engleză și citesc în aceste 2 limbi; lectura ocazională în limba maternă m-ar relaxa enorm). Am multe cărți în biblioteca mea virtuală, dar ori de câte ori apare ceva nou, mă lovesc de faptul că nu găsesc cartea respectivă în format electronic, așa cum mi-ar fi cel mai la îndemână. Bunăoară, acum aș avea chef de un thriller istorico-religios bun și nu găsesc mai nimic...
Mulțumesc anticipat pentru orice sugestie 🙂

13 comentarii:

Anonim spunea...

Nu cred ca se gasesc de vanzare carti in format pdf. Este foarte greu sa impiedice piratarea si raspandirea lor cand sunt in acest format. Ceea ce fac cu cartile este sa-ti dea acces la ele. O idee ar fi sa incerci Scribd, dar nu garantez ca o sa gasesti ceea ce iti doresti. Imi pare rau ca nu pot sa te ajut.
Laura

Geani spunea...

Cei de la elefant.ro aveau niste cărți și în format epub

Kali spunea...

Editura Humanitas are o librărie virtuala cu titluri care se pot descărca gratuit https://humanitas.ro/humanitas/colectii/biblioteca-virtuala

vio spunea...

cu linkul lui Kali voiam să vin și eu. nu sînt chiar cărțile pe care le descrii tu :), dar mie mi s-au părut interesante majoritatea (mă așteptam să dau doar de Odobescu etc.) și m-a încîntat varianta de descărcat gratuit și legal. e drept că nu mă omor după pdf, dar... :) (am transformat una din cărți în epub și nu a ieșit grozav).

Greta spunea...

E adevărat, Laura, presupun că piratarea ar fi inevitabilă și din acest motiv multe cărți nu sunt disponibile în format electronic. Am cont scribd, e drept că nu l-am mai folosit demult fiindcă părea că-și atinsese limitele, dar nu se știe niciodată ce mai poate apărea nou... mai sap :D

Greta spunea...

Da, așa-mi cumpărasem de la ei trilogia Millennium, bunăoară... A fost printre primele surse unde m-am dus să scotocesc, dar din ce văd nu par să mai aibă cărți în format electronic :(

Greta spunea...

Mulțumesc, Kali! Nu știam de ei și mi se pare o inițiativă absolut admirabilă. Voi urmări ce apare :)

Greta spunea...

Convertitul din pdf în epub nu prea m-a încântat nici pe mine, dar la o adică aș citi și așa... Mai cercetez :)

Ileana50 spunea...

msbook.pro
Oferta nu e prea bogata,dar...

Greta spunea...

Wow, am găsit niște adevărate comori acolo! Mulțumesc din suflet! :)

Ileana50 spunea...

Ma bucur ca am putut ajuta (ca de la un dependent de lectura la altul!)

Laura spunea...

Incercati și pe 101books.

Greta spunea...

Mulțumesc, Laura, știu site-ul, este o comoară extraordinară acolo :)