luni, 3 aprilie 2023

Unele zile... sau nu doar unele 🙄

Se pare că-n timpul săptămânii nu prea funcționează cu scrisul despre călătorii, iar în weekend n-am fost în stare. Azi m-am enervat la serviciu de aproape vizualizam cum semnez o anume foaie și-o înmânez oficial, ceea ce evident că n-am făcut fiindcă n-am câștigat la Loto, dar nu mă simt grozav și-n seara asta mă-ncearcă niște vagi regrete că m-am lăsat de fumat. 


Nu cred c-o să fie mai bine nici mâine, dar poimâine probabil da. Între timp, îmi vine să castrez pe câțiva. Cu o lamă de ras. Tocită.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Aoleu!!!
Atât și o îmbrățișare.

Petronela

Georgeta spunea...

Vorba mamei: toate trec…
O imbratisare si de la mine!

Mada spunea...

Huuuugs!

Greta spunea...

@Petronela, @Georgeta, @Mada, vă mulțumesc din suflet! Fiecare îmbrățișare de la voi mi-a făcut bine, pe fiecare în parte am perceput-o ca pe un gând bun și cald, în care m-am cuibărit :) Sunteți minunate! :)