marți, 21 noiembrie 2023

Una-alta și o leapșă simpatică

Săptămâna asta am cam înotat iar în melasa gândurilor negative care m-au cuprins ca un fel de caracatiță pe etnobotanice, prin urmare n-aș fi avut nimic plăcut sau antrenant de povestit, deci cred că m-aș fi ținut oricum departe de blog.
În weekend am trăit o experiență deosebit de frumoasă: omul meu a dirijat un concert clasic a cărui ”piesă de rezistență” a fost ”Magnificat” de Antonio Vivaldi și a fost minunat 🙂🙂🙂, așa că oricum nu m-aș fi putut concentra la nimic altceva.

Nu că-n seara asta aș excela, în treacăt fie zis, la capitolul ”concentrare”; dar mi-a ajuns în Feed o leapșă drăguță și m-am gândit că demult n-am mai făcut una. Să tot fie vreo câțiva ani, de fapt...

Așadar, să ne jucăm.

- Cel mai drăguț și mai amuzant compliment pe care l-am primit: v-am mai zis, eu și jupânul ne-am cunoscut pe net (mIRC, de fapt - dacă știți ce era ăsta, probabil vă mai dor și pe voi șalele din când în când, ca pe subsemnata).
La un moment dat am făcut schimb de poze și așteptam fiartă de nerăbdare prima impresie. ”Ai clavicule fine”, a opinat dânsul. Oookkk, nu era rău, dar nici chiar ce m-aș fi așteptat să aud. 19 ani mai târziu, susține că tot fine sunt 🙄.

-
Cea mai mare insultă: ”n-ai fi în stare să scrii nici la Monitorul de Neamț”. N-ar fi contat atât de mult dacă n-ar fi venit din partea unei rude foarte apropiate, care însemna enorm pentru mine. Oh well 🤷‍♀️.

-
Cel mai mare defect: lipsa de încredere în mine.

-
Cea mai bună alegere: omul cu care îmi împart viața.

-
Cea mai proastă alegere: nu mă pot hotărî între facultatea de jurnalism și primul bărbat din viața mea.

- Ce mă atrage la un bărbat: inteligența. Umorul. Mâinile fine. 

- Ce amenințare am primit: la asta o să zic pas.

-
Cea mai greșită perceptie despre mine: că aș fi foarte încrezătoare în mine însămi. Mi-au spus-o mulți și de fiecare dată m-am amuzat sincer. Eu și încrederea, baba și mitraliera.

- Cea mai scurtă legătură romantică: patru luni.

- Cea mai lungă legătură romantică: actuala. 18 ani de relație, 16 de căsnicie and counting 🙂.

- Ce port mereu în poșetă: întotdeauna șervețele de ochelari și ruj, deseori bomboane Tic Tac.

- Pe cine aș vrea să întâlnesc: pe Zubin din nou, pe Pierce Brosnan și pe Al Pacino. În această ordine.

-
Locul pe care vreau să îl revăd: New York, New York 🙂.

Marital status: căsătorită cu omul care este totul pentru mine.

- Ce mă enervează: să mi se invadeze sfera privată și să se pună ”monopol” pe timpul meu liber.

- Tendință: să mă învârt în cerc, ca un fluture bezmetic în jurul becului aprins. 

- Îmi place să dorm: cu lumina stinsă, niciodată în costumul Evei și obligatoriu învelită cu oarece (fie și un banal cearșaf vara).

- Ce iubesc mai mult, marea sau pădurea?: pentru totdeauna, marea 💙.

-
Ca fapt divers: inițial, tata ar fi vrut să mă cheme Carmen. Faptul că mă numesc Greta se datorează unei povești de dragoste de dincolo de lumi. Am scris acum câțiva ani despre asta.

- Contradicție: în general sunt foarte reținută, dar îmi boscorodesc clienții la modul cel mai suculent (fără ca ei să știe, desigur 😇). După patru ani jumate colegii încă se miră de creativitatea de care dau dovadă, ”n-aș fi crezut că Greta poate zice așa și pe dincolo”. Ba să crezi, fiule, să crezi 🤣.

-
Cea mai frecventă întrebare: ”vorbești serios că germana e o limbă frumoasă?” Da, chiar este, dacă o îmblânzești.

- Adevărul este că: de fapt scrisesem altceva la punctul cu amenințarea. Ceva adevărat, dar atât de trist că n-am putut publica. Unele lucruri e bine să rămână acolo unde sunt. În trecut.

Ca de obicei, leapșa e pentru toată lumea care-o vrea 🙂.

Până am terminat eu de scris s-a încheiat și meciul cu Elveția. Ne-am calificat la Campionatul European de anul viitor, de pe primul loc. URA pentru ai noștri! Campionat care va avea loc în Germania, cum probabil știți. Dacă veniți la vreun meci în Hamburg, știu un loc unde se mănâncă foarte bun și la prețuri rezonabile 😉.

12 comentarii:

Ioana spunea...

Phahaaha....
1. Nu știu dacă se încadrează la compliment, dar ...pe husa de bacă luată acasă la finalul scolii generale, băiatul de care îmi plăcea mi-a scris: pentru cea mai strâmbăcioasă colegã. Și atunci că și acum, eram extrem de expresivă și mă prosteam adesea făcând lumea sa râdă. Evident că atunci când am văzut ce mi-a scris, mi-a picat fața, fiindcă evident, speram sa vad ceva pe stil măcar nițel romantic. Azi consider că a fost un compliment, chit că total amical.
2.Orice, dar când mă acuză cineva că mint, efectiv iau foc! Este printre cele, dacă nu cea, mai mare insulta!
3. Delăsarea.
4. Idem cu tine
5.Că nu am urmat o facultate de arte.
6. Idem cu tine, minus partea cu mâinile și plus sa aibă umor. Nu as putea fi cu cineva care e mereu prea "adult"
7.Nu e cazul.
8.Ca sunt îngâmfată. Nope, sunt doar foaaaarte selectivă și directă. Daca nu îmi place de o persoană, o să o vadă instant din privire.
9.Cateva zile, într-un cantonament la mare.
10. La fel ca tine..anul asta se fac 19
11.N-am nici măcar O poșetă... Dar dace se pune, asupra mea am mereu tot un ruj și eventual eyeliner-ul.
12. Dem Radulescu, Julie Andrews, Vlad Mușatescu și of course Dna Ojog 😁
13. Bucurestiul anilor 50. Am călătorit acolo doar prin poze dar...
14.Same
15.Starea actuala a societății și repet, sa fiu acuzată că mint.
16.Fix la fel. Atâta mă învârt în jurul ideilor, că până la urmă trec la altele și tot așa...
17.Fix invers, doar că partea cu învelitul și lumina stinsă e la fel 😅
18.Muntele! Dovada și locul unde ne-am luat casa 🙂
19.Am o afinitate către mediul militar, chiar daca nu îmi place să primesc ordine. Când eram în generala, am vrut printre altele, sa devin pilot de avion de vanatoare...
20. Mă consider deșteaptă și totuși pierd timpul boscorodind toți prostii.
21.In ultimii ani, de cat timp ești în Franța ...
22.As fi putut fi într-un punct foarte bun dpdv profesional, însă delăsarea cât și faptul că m-am preocupat prea mult de ce fac prostii...

Mada spunea...

Mi-a dat ceaiul pe nas de la prima fraza - cuuum sa zici caracatita pe etnobotanice, cuuummm??
hai ca de mIRC stiu dar nu l-am folosit, am ajuns fix dupa, cu canale de torrenti si chat pe chestii gen odc, cu trivia pe tot felul de canale. preiau si eu leapsa :)

@Ioana - la treaba cu Franta, pe mine ma intreaba daca mai stiu sa vorbesc romana si cineva mi-a spus ca mi s-a schimbat accentul (care nu exista, deh, bucuresti), ca cica vorbesc mai rar. da, vorbesc mai rar, imi ia ceva sa caut prin scufita cuvantul in romana haha

Anonim spunea...

Buna! As vrea sa stiu eu acel loc din Hamburg, posibil sa ajung si vara viitoare. Am fost anul acesta, in Septembrie, dar in trecere prin Hamburg. Gara din Hamburg e minunata si am mancat bunatati acolo!

Ioana spunea...

Ah, eu nu am problema asta...pentru că nu am socializat atât de mult, nici măcar la muncă, din cauza de colegi cretini...
Mi s-a zis că vorbesc foarte bine...eu gandindu-ma că totuși se fac aproape cinci ani de când stăm aici, deci e normal. Asta deși eu nu sunt mulțumită de nivelul meu de franceză... Chiar și acum am cuvinte pe care cu greu le pot pronunța cu rhrhrh-ul specific, zici că mi se blochează limba 😄
Daaar aia e...adevărul e că în general, străinii când merg in Romania, chiar și după 10 ani, tot o mai pocesc destul de grav, așa că bănuiesc că ar trebui sa fiu mai indulgenta cu mine.

Mada spunea...

Eu ma refeream când ma duc in România romanii se “iau de mine” întrebându-ma dacă mai știu sa vorbesc romana.
Și eu cu franceza… nu sunt foarte mulțumită, dar mi se zice ca nu fac foarte multe greșeli. Eu as vrea sa am un vocabular mai dezvoltat dar mna. Defilam cu ce avem!

Ioana spunea...

Aaaaaa, ok, nici aia nu e cazul 😄 că nu am mai fost in tara din 2019 😑.
Pai da, tot de vocabular sunt și eu nemulțumită, pe de altă parte nu am făcut vreun alt efort de a îl îmbunătăți in afara de a pune un dicționar in baie 😄. Dar nu știu cum se face că în mare parte, dau tot peste cuvinte pe care le cunosc deja și atunci mă cuprinde o senzație de mulțumire și nu mai caut altele 😄

Mmmaria spunea...

Greta, asta parca este "oracolul" pe care il completam cand eram in generala...mai tine minte cineva?
Chiar ai dezvelit inca o madlena, am stat minute intregi sa imi aduc aminte cum il completam, ce intrebari erau...cum trecea apoi de la unul la altul si apoi la final savuram raspunsurile impreuna.
Cumva, ciudat, peste jumatate dintre intrebarile de aici au niste raspunsuri tare amare, nu o sa preiau leapsa asta.

Greta spunea...

@Ioana, ce mult îmi plac răspunsurile tale! :) Și da, am oftat nițel la răspunsul cu doamna Ojog. Cât de mult m-aș fi bucurat să o fi cunoscut și cu cât drag aș fi ascultat-o...
Altminteri, ”I feel you” când e vorba de nemulțumirea legată de propriul nivel de limbă. Am fix aceeași problemă și nici eu nu am sentimentul că sunt acolo unde aș vrea să fiu din punct de vedere al vocabularului. Dar nici nu simt că mă străduiesc destul în sensul ăsta. Citesc în germană, dar nu foarte mult; lucrez în germană (sau ȘI în germană), dar parcă nu mi se pare suficient. Am o carte la care mă uit lung de ceva vreme și de care nu mă mai învrednicesc să mă apuc...

@Mada, scuze pentru faza cu ceaiul :D Și da, mi-am imaginat o caracatiță scăpată de sub control. Etnobotanicele au venit cumva de la sine, se încadrau în context :))) Mă bucur că preiei leapșa, sunt curioasă să citesc răspunsurile :)

@Anonim, despre locul ăsta ziceam: https://kartoffelkeller-hamburg.de/
Am mâncat mereu bun la ei, prețurile sunt de bun-simț și locația este centrală (la câteva minute pe jos de Elbphilharmonie :) ).

@Mmmaria, zici că răspunsurile sunt amare? N-aș fi zis asta, adică o oarecare melancolie este pe alocuri, dar atât... Oricum, n-a fost intenția mea să scriu amar... îmi pare rău c-a ieșit așa.

Evelyn spunea...

Da, in 2017 am preluat o leapsa de la tine, iata-ma iar aici :))

Complimentul cu claviculele a fost chiar dragut! E o parte a corpului pe care si eu o observ la ceilalti, in special la femei. Vai, mIRC... ce vremuri...

Mi-au placut raspunsurile tale. Le-as comenta pe rand dar nu e nevoie. Ti-as si pune intrebari, dar de-alea ce se fac la o ciocolata calda, nu pe net. Am observat faptul ca tu crezi ca cel mai mare defect al tau e lipsa de incredere in sine, in schimb oamenii din jurul tau te percep ca fiind o persoana foarte increzatoare. Una e ceea ce aratam si alta ceea ce simtim, nu? E interesant. Faci lucruri fara sa ai incredere in tine, dar intr-un sfarsit lucrurile sunt foarte bine facute. De aceea restul oamenilor te percep ca o persoana tare si hotarata. Cred ca uneori trebuie sa dam un pas in spate si sa incercam sa ne vedem prin ochii altora. Daca ei vad ceva in tine, clar e ceva acolo. Increderea asta trebuie slefuita. E doar o parere non-profesionala, e ok.

Nu am mai mancat bomboane tic-tac de ani de zile, desi le-am tot vazut de vanzare. Rezonez maxim cu tine la raspunsul de la "imi place sa dorm". Fie ca moooor de cald, obligatoriu un cearsaf :))

Cunoscandu-te ca si Greta, nu mi te imaginez ca si Carmen, dar ambele nume imi plac. Si eu cred ca germana e o limba frumoasa, mereu am crezut asta. Pentru mine germana si rusa mereu au sunat superb, inca de cand eram mica spuneam ca am sa le invat pe ambele. Dar... deocamdata inca ma lupt cu germana.

Bun, imi va trebui ceva timp sa raspund la intrebari, dar voi incerca.

Te pup si imbratisez cu drag, Greta.

Greta spunea...

@Evelyn, Evelyyyyyn, nu-mi vine să cred că-ți revăd scrisul, nici nu-ți imaginezi ce bucurie îmi faci!!! :) >:D< >:D<>:D<>:D<>:D<
Dacă ai ști de câte ori am intrat pe blogul tău acum niște ani, sperând să găsesc un text nou. Dar nu era, iar la un moment dat blogul părea să nu mai fie accesibil (primeam un mesaj care spunea că am nevoie de autorizația autorului pentru a putea intra). Am crezut că ai renunțat...
Sper să nu mai dispari, ești o prezență caldă, tonică și mi-ai lipsit mult. Din păcate, de ceva ani există o eroare pe Blogger, astfel încât gadgetul pentru Lista de Bloguri nu mai poate fi updatat... Însă am adăugat blogul tău la Bookmarks și te voi vizita cu regularitate.
Bine-ai revenit, ce dor mi-a fost de tine :)

Mada spunea...

Gata, Greta, m-am lepșuit!

Greta spunea...

@Mada, am citit, ce faine răspunsuri ai dat! :) Mulțumesc de preluare! :)