duminică, 17 aprilie 2011

Little Fockers (2010)



Mda. Pot spune ca tocmai am vazut cel mai stupid film ever.

In februarie, la decernarea Globurilor de Aur, Robert De Niro a primit premiul Cecil B. DeMille pentru intreaga cariera si in discursul de acceptare a spus ca-i pare bine ca Asociatia presei straine de la Hollywood a decis sa ii dea acest premiu inainte sa vada filmul "O familie de cosmar/ Little Fockers".
La vremea respectiva, l-am suspectat de reclama mascata. Acum, dupa ce-am vazut filmul, imi dau seama ca omul a fost cat se poate de sincer.

Filmul e pur si simplu o catastrofa. Daca primele doua ("Meet the Parents" si "Meet the Fockers") au fost destul de reusite si amuzante, "Little Fockers" e un esec total. Cei trei titani (Robert De Niro, Dustin Hoffman si Barbra Streisand) nu au reusit sa salveze un film cu scenariu realmente cretin si n-au putut face nimic din rolurile de-un penibil pe alocuri insuportabil pe care le-au avut.
Ceea ce putea fi un film ok, centrat pe nazdravaniile gemenilor Focker, s-a concretizat intr-un rateu provocat in cea mai mare parte de un scenariu haotic si idiot, care a incercat sa copieze reteta primelor doua parti.
In ultima instanta, n-am inteles titlul - copiii n-au avut practic niciun rol determinant, totul se putea intampla exact la fel si fara ei. Si mai erau si extrem de antipatici, amandoi. 
Aluziile sexuale sunt prea multe si prea porcesti, poantele sunt caznite, umorul e fortat, rezultatul final e un kitsch infiorator. 

Premiul "Ridichea de Tinichea" pentru cel mai penibil moment se acorda scenei in care Jack Byrnes (Robert De Niro) are o erectie prelungita si chinuitoare din cauza unor medicamente, iar ginerica Gaylord Focker trebuie sa-i administreze o injectie cu adrenalina in penis. Scena e surprinsa de nepot, acesta zbiara panicat, bunicul zbiara de asemenea. Epic fail.
Mi-a fost mie rusine de postura si m-am uitat nitel pe pereti, nu suportam sa-l vad pe De Niro, pe care-l admir din tot sufletul, prostituandu-se in halul asta.

Concluzie: 98 de minute pierdute din viata mea. Nu va recomand sa faceti ca mine.

2 comentarii:

Carmen spunea...

Haha...pot zice ca ai fost cobai . Am filmul de vreo 2 luni si ceva `pe lista de asteptare , dar din varii motive nu am reusit sa-l vad.Multumesc providentei ca ai postat , asa il scot de acolo.

Greta spunea...

@Carmen, ma bucur ca am economisit 98 de minute din viata ta :D
Preconizez sa vad si eu lebada in curand, deci tine aproape :P De "Black Swan" zic.