miercuri, 15 mai 2013

Bancul zilei


"Au început să curgă ofertele pentru Cezar Ouatu.  Se pare că deja are parte de succes, după ce a fost contactat de mai multe firme producătoare de alarme auto".  

Bine că nu ne-am piedut simțul umorului. Speranța mea este să nu ne calificăm în finală. Nu e de dorit să ne facem de râs mai mult decât ne-am făcut deja și decât ne mai facem și mâine. 

Cuvinte-cheie:

- behăit strident și degrabă zgîrietor la urechi;
- costumație cu jachetă plină de Swarovski, cu guler supradimensionat și ultradecoltată, care seamănă cu o rochie și-i lasă la vedere bustul epilat; la gât are un imens crucifix;
- videoclip în care se parașutează dintr-un avion roz, pictat cu steluțe galbene.

Poftim și poze. Video nu vă pun, că mi-e milă de urechile voastre. Dar imaginile sunt grăitoare, oricum.




Stimate public european, te conjur:  fii mizericordios și nu ne vota mâine seară.

2 comentarii:

Elena M. spunea...

Chiar nu credeam ca se califica :D
Am stat pana la finalul concursului sa vad cum ne facem de ras...
Sa vedem ce o sa fie sambata

Sa ai un weekend fain!

Greta spunea...

@Elena, nici eu nu credeam.
Acum, asta e.... e al nostru, să ne spălăm cu el pe cap :)) Să vedem ce se întâmplă, încep să cred că orice e posibil :D