duminică, 24 noiembrie 2019

Hai că-i bine, cât se putea spera de bine


Huh. Am avut emoții. 
Da, părea improbabil ca Viorica ”Broșă” Dăncilă să câștige alegerile, dar așa cum bine a spus cineva.....

... tot improbabil părea ca Donald Trump să devină președintele Statelor Unite. 
... tot improbabil părea să ”treacă” Brexitul la referendum. 

Iar lumea era furioasă pe Iohannis. Și eu sunt nemulțumită de ce a făcut și, mai ales, de ce nu a făcut. Dar nici măcar nu-mi puteam imagina alternativa. Așa că am votat cu el și-n turul al doilea, în speranța că Viorica va ieși din istoria acestei țări pe ușa din dos.

Ceea ce s-a și întâmplat. A fost un sentiment foarte plăcut să votez. Încă și mai plăcut, să constat că votul meu n-a fost în van - chiar dacă rezultatele finale se vor da publicității abia mâine. 

Aproape un milion de voturi au venit din diaspora 🙂 Sunt bucuroasă pentru fiecare dintre ele, dar dacă România a câștigat cu adevărat sau nu, doar anii ce vin o vor spune. 

Noapte bună tuturor și good luck, România, wherever WE are 🙂 🍀 🇷🇴

Niciun comentariu: