joi, 16 ianuarie 2020

Ce mai fac propitarii


Păi...
Facem planuri și măsurători.
Comandăm mobilă.
Plănuim.
Ne gândim, ne răzgândim.
Visăm.

Nici acum nu-mi vine să cred că avem casa noastră. Da, asta vine ”la pachet” cu situații pe care nu le-am cunoscut până acum, în calitate de chiriași (cum ar fi, contribuția nu tocmai mică pentru modernizarea sistemului de încălzire), dar e ceva firesc și de vreme ce am intrat în hora asta, sper să ținem pasul și să ne placă să o jucăm.

Abia aștept să vină mobila (comandată integral la IKEA, singurul loc de unde ne putem permite momentan să cumpărăm. Mai avem în zonă și alte magazine de mobilă și amenajări interioare, unele din ele mult mai aproape decât IKEA și cu articole superbe, dar prețurile sunt din alea de par să fie numere de telefon. Cu prefix cu tot, ca să ne-nțelegem 😂). Dar tot ne-am luat mobilă frumoasă și abia o așteptăm să vină.

Vedere de la fereastra din dormitor
Vedere din balcon









În caz că sunteți curioși de primele noastre achiziții (cele care au sosit deja, adică), vă informez că suntem niște oameni gospodari: avem tomberon și coș de rufe 😎 Tomberonul e roșu, un detaliu la care eu am ținut musai. Mă rog. E destul de probabil că n-o să devin decorator de interioare în viața asta.

Scriu puțin în ultima vreme (și ca frecvență, și ca lungime a textelor), dar visez mult. Sper să se remedieze situația pe blog după ce ne mutăm - plănuiesc să-mi iau și-o tastatură mecanică, despre care cred că ar trebui să mă stimuleze pentru că-n multe privințe amintește de o mașină de scris. Și când va fi amenajată căsuța, nu cred c-o să rezist să nu mă laud nițel 🙂

11 comentarii:

Petronela spunea...

Ce fain e! <3 Să îți bei cafeaua în balcon în timp ce citești... :) Spor în toate și să iasă fix așa cum vrei! Frigiderul e musai verde? :))

Unknown spunea...

Parca si aud pasarelele ciripind in pomii din peisajul asta verde si frumos. De la balcon vei admira din plin toate anotimpurile. Sa fiti sanatosi si voiosi in noul vostru cuib!

Anonim spunea...

Sa fie intr-un ceas bun si sa-l stapaniti sanatosi. Mobila de la Ikea e foarte buna. Eu am cateva piese de ani de zile (masa din bucatarie de exemplu) care sunt inca foarte ok. Spre deosebire de alte lucruri facute la comanda care deja se bataie amenintator. Si nici nu merita sa aruni banii pe lemne. Sunt atat de multe lucruri pe care le poti face cu banii.
Dupa imagini cred ca zona e foarte linistita si aerisita. Conteaza mult sa te retragi intr-o oaza seara cand termini lucrul. Daca ai si mijloace de transport in apropiere nu poti sa-ti doresti mai mult.
Abia astept impresii de dupa mutare.

Felicia

Anonim spunea...

place tare ce e in jur! sa va bucurati de tot-tot!
Cris

ariii spunea...

Super! Felicitari si sa fie intr-un ceas bun :D

Greta spunea...

Mulțumesc mult! :)
Frigiderul e gri :D Sobru și serios. De fapt cam prea sobru, poate schimb treaba asta :D

Greta spunea...

Zilele trecute am văzut o coțofană țopăind pe-acolo, era așa de simpatică! :)

Greta spunea...

Felicia, mare bucurie am când îți văd scrisul :) Îți mulțumesc tare mult pentru gândul bun. Da, zona este liniștită, nu ajunge deloc zgomotul traficului, iar gara e la 12 minute - cronometrate - de mers pe jos.
Sper să ne fie bine acolo. Am transmis soțului opinia ta despre Ikea și s-a bucurat, e mereu încurajator să ai feedback de la oamenii care cunosc producătorul respectiv.

Greta spunea...

Săru'mâna, Cris! :)

Greta spunea...

Mulțumim frumos! :)

Anonim spunea...

Eu m-am mutat de atatea ori in viata asta (inclusiv dintr-un oras in altul) incat am experienta mobilei rezistente si a mobilei pe care nu trebuie sa o muti ca face poc. Asa am ajuns la concluzia ca nu orie este scump este si bun si ca nu merita sa arunc banii pe lemne cand pot face alte lucruri dragute cu ei. Singurele lucruri pe care am dat bani multi sunt electrocasnicele, pentru ca am considerat ca-mi usureaz munca (cuptorul de exemplu sau masina de spalat) si ca nu le iau pentru 2 ani. Lucruri foarte dragute si accesibile am mai luat de la Jysk. Chiar acum vreo 3 luni am schimbat patul intr-un dormitor (pat facut la comanda, pe bani multi, care m-a tinut de la mar si pan'la par) si am luat unul foarte frumos si solid de la Jysk, care-mi place foarte mult si care se monteaza foarte simplu.
Oricum, iti inteleg entuziasmul. Nimic nu e mai frumos decat sa amenajezi o casa cu ce vrei, cum vrei si sa stii ca este a ta.

Felicia