joi, 9 ianuarie 2020

Sunt aici, sunt aici


Lucruri bune ni se întâmplă.
Din categoria celor care presupun multă muncă, dar tocmai asta le face și mai bune. Sunt foarte, foarte recunoscătoare. Abia aștept să vă povestesc despre toate, când va veni vremea.


Pfff, așa de ocupată sunt că nici n-am avut timp să mă pronunț cu aplomb pe tema celei mai recente vești despre Prințul Harry și consoarta, care s-au hotărât să devină independenți. E cel mai discutat topic al zilei în Social Media, surclasând inclusiv subiectele fierbinți din politica externă. Asta cu atât mai mult cu cât statuile lor au fost îndepărtate din cadrul ansamblului familiei regale din muzeul Madam Tussaud de la Londra. Păi vă dați voi seama ce dezonoare? 🙄
(Glumesc, pliz).

În continuare răsfoiesc ”Harry Potter”, în caz că vă-ntrebați. Dar probabil în weekend o să mă aventurez să-ncerc și altceva. Am primit o carte de la o prietenă din România (trebuia să fie cadou de Crăciun, dar inclusiv poșta germană sughite în perioada aia, prin urmare a ajuns de Bobotează) și mă voi apleca asupra ei.

PS: și tot nu avem creveți. Cică n-au crescut suficient plantele din acvariu 🤔 Încep să intru la idei. Aveam în minte un poem în proză despre creveți.
Oare niște Cola pusă-n apă ar ajuta plantele să crească? Întreb, nu dau cu paru'. Sau poate câteva linguri de sare? Oh, well 🙄

Niciun comentariu: