duminică, 26 ianuarie 2020

Mutare on going + Paris =....


... absență motivată.

Și ca să prezint și o minimă dovadă:


Ce se vede în imagine e un sertar de șifonier, special pentru bijuterii. Dacă aveți Pax de la Ikea probabil recunoașteți modelul. După cum se vede, nu am chiar atât de multe 🙄.
Apropo, nici atât de multe haine nu (mai) am. Numeroșii saci aruncați la mutarea de anul trecut stau mărturie.

Mâine plec la Paris, chestiune care nu mă entuziasmează absolut deloc. 
Stați pe baricade, fiți cuminți și, cum se zice pe-aici, nu vă uitați numele și educația. 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Evident ca se pot si mai multe :)
Am observat si eu ca nu am multe, cred ca mai putine ca tine, serios, insa folosesc aceasi cercei sau lantisoare mai mereu. incerc sa le folosesc pe toate si sa le combin mai des :)
nu am sertar in sifonier, as avea nevoie de mai mult spatiu, insa mi-am luat o cutie de bijuterii f incapatoare, love it.
Cris

Greta spunea...

Si eu a(vea)m obiceiul asta, folosesc mai mereu aceleasi cateva piese, dar pana acum am zis ca asta-i numai din cauza ca nu le am pe toate la un loc, ci raspandite intr-o multime de cutioare si cutiute.
De-acum nu mai pot invoca asta, ca nu degeaba am dat 85 de marafeti pe sertarul ala :))) (un sertar normal fiind doar vreo 15 euro :D).