sâmbătă, 5 septembrie 2020

Iar absentez, voi iar s-aveți grijă de voi

Îmi pare rău că a devenit un obicei să scriu doar ca să-mi pun cenușă-n plete că n-am mai scris de când era lupul cățel și, ca să-mi dau definitiv cu firma-n cap, vă scriu doar ca să spun că săptămâna viitoare n-o să scriu 🙈 Că n-o să am cum, toată săptămâna urmând să fiu la un training în apropiere de Dresda și neluând laptopul cu mine. 

(Sună mai cool decât probabil va fi. Dar mno. În definitiv nu mă duc să fie cool, mă duc să încerc să învăț cât mai mult. Probabil o să fiu o gloabă obosită vineri seara când mă întorc, dar sper să fiu măcar o gloabă cu ceva acumulat în zilele ce urmează).

Altminteri, astăzi nu m-am plictisit. Treburi administrative, bagaj, în seara asta a fost un eveniment la om la serviciu, de la care nici nu mă gândeam să lipsesc (frumos și emoționant). Și mâine plec (puteam pleca de luni, dar având în vedere că fac vreo 5 ore pe drum, am zis să nu pierd luni jumătate de zi de training).

Cât lipsesc... you know the drill: aveți grijă de voi și păstrați-vă sănătoși.

Niciun comentariu: