luni, 4 octombrie 2021

Cum v-ați petrecut seara fără Facebook?

Dacă tot a picat Facebook-ul la nivel global, m-am frăsunit ce m-am frăsunit, după care m-am apucat de sortat niște eBooks pe foldere și autori, ascultând în paralel Boléro-ul lui Ravel. Ce lucrare grandioasă și cât e de dificilă... Nu-l mai ascultasem demult și uitasem cât de mult îmi place.

Evident, nu e necesar să mai precizez de cine e dirijat 🙂 N-am mai fost de 2 ani la un concert și mi-e atât de dor să-l regăsesc pe Zubin în spațiu și timp real, că mă seacă la inimă.

Ce ziceți, îl ascultăm împreună? N-o să regretați, vă promit. Asta e versiunea pe care o am eu (de altfel, după câte știu, e unica înregistrare a Boléro-ului realizată de Zubin).

 

Sper că v-a plăcut 🙂

Voi cu ce vă îndeletniciți în lipsă de Facebook, WhatsApp și Instagram? Până una-alta, eu am dat replay Boléro-ului și mă duc să mă uit, prelung, în șifonier. Ați ghicit, încerc să-mi aleg hainele pentru mâine, un demers de altminteri deosebit de solicitant 🙄

8 comentarii:

vio spunea...

La noi cade internetul frecvent, așa că am fost convinsă că e "de la noi". M-am prins greu, după restart etc. Am scris un mail să anunț ceva, am avut un scurt schimb de sms-uri și Telegram a mers. Trei "contacte" au migrat :) acolo aseară. Altfel, am terminat de văzut On The Verge pe Netflix.

Anonim spunea...

Am aflat abia azi dimineata ca a fost pana e toate cele, asa ca pot spune ca nu mi-au lipsit. Am ajuns tirziu acasa, am mincat, m-am certat cu fii-mea si pe urma m-am bagat la culcus cu o carte.
Jual

O spunea...

nici nu mi-am dat seama decat seara tarziu cand incercam sa vad o poza trimisa de cineva pe whatsapp inca de dimineata...am zis ca e de la mine, am tot schimbat ba wifi ba date de mobil pana am vazut ca google merge si am cautat sa vad daca e aplicatia down. Asa am aflat ca erau si alelalte picate. Nu era mare branza ca m-am uitat la hbogo la niste episoade din LAST WEEK TONIGHT si apoi am adormit...

Mada spunea...

cu downton abbey, cum altfel? cred ca m-am apucat de serial in acelasi timp cu tine, asa ca tot astept sa citesc o postare de-a ta despre serial! (o ador pe Violet / Maggie Smith si toate conversatiile pe care le are cu Isobel)

Greta spunea...

Și aici se mai duce internetul în cap, dar cum eu socializez offline cu destul de multă aprindere, era inevitabil să observ destul de repede :))

Greta spunea...

Instagram și WhatsApp n-au fost nici pentru mine resimțite ca lipsind, însă Facebook, pe de altă parte....

Greta spunea...

Da, și eu am crezut inițial că ”e de la mine”. Am și restartat telefonul când era în metrou gândindu-mă că asta e, o fi căpiat :))

Greta spunea...

Am zis că scriu după ce-l termin - mai am două sezoane. E fabulos! Tu pe unde ai ajuns?
(Și, da - sunt îndrăgostită de Maggie Smith, serialul n-ar fi avut nici pe departe aceeași savoare fără ea :) ).