vineri, 21 iunie 2024

44 de pahare...

... vorba vine, nu mă luați în serios. Nici de-un pahar nu-s în stare, la o adică. Am stupefiat o mulțime de oameni când le-am povestit că m-am îmbătat și mi-a fost rău de la 4 shot-uri de Jägermeister. Sunt un caz pierdut, vă spun.

Azi-noapte, undeva în jurul orei 3, s-au împlinit 44 de ani de când am dat buzna pe lumea asta, cu mare tărăboi și mâna dreaptă ridicată în sus. ”Fata asta o să-și caute dreptatea”, i-a zis moașa maică-mii.

Patru decenii și ceva peste mai târziu, nu știu dacă se poate spune despre mine că am făcut așa ceva. Aș zice că mai degrabă nu. Am fost - și pe alocuri încă mai sunt și-acum și-o să fiu probabil câte zile-oi avea - genul de persoană care vrea să facă pe plac și se gândește mai întâi la alții și abia apoi la sine.
Uneori am avut norocul de a da peste oameni care nu au profitat de asta, alteori dimpotrivă. Mno, ca-n viață.

Nu prea simt nimic pe chestia celor 40+, ceea ce nu e nici de bine, nici de rău. It is what it is, vorba ceea. Probabil e adevărat ce se spune, că de la o vârstă încolo nu-ți mai vine a sărbători.
Pe de o parte am senzația aia stupidă de melancolie inefabilă care probabil însoțește aniversările după o anumită vreme. Habar n-am când au trecut anii ăștia.
Pe de altă parte, mi-ar plăcea tare mult ca mesajul din imaginea asta să fie adevărat. If only 🙃.

Ce-mi doresc? Sunt recunoscătoare pentru tot ceea ce am și-mi doresc doar să fim sănătoși. Orice altceva fie va veni de la sine dacă are de venit, fie îl vom face noi să vină dacă ne vom dori asta.

Nu știu cum e aia cu ”viața începe la 40 de ani”, dar mai știi, poate ceva frumos-frumos-frumos e pe drum spre mine 🙂.

15 comentarii:

Mmmaria spunea...

Wow! Asta surpriza! La Multi Ani, Greta!!!
De la inaltimea celor 56 ai mei :) iti spun ca vin vremuri mai bune (cu exceptia scartaitului de articulatii si a altor probleme de acest gen).
Cred ca este pur si simplu timpul care ne slefuieste calitatile sau defectele noastre inspre bine. Vine un moment in care - asa cum spun o gramada de meme-uri - incepe sa iti pese mai mult de tine si mai putin de lume.
Asa ca asta iti doresc, sa ai grija de tine, sa iti pese de tine si sa iti fie bine, orice ar insemna asta.
La Multi Ani inca o data!!

Adriana spunea...

Joyeux anniversaire Greta!!!

Anonim spunea...

Auguri!🤩🍀💯🎉🌻

SAM spunea...

Die besten wunsche zum Geburtstag!
Sanatate, ca fara ea nici filozofia nu merge, si seninatate!
Sa te accepti asa cum esti si sa n-ai asteptari de la altii, cam asa vad eu maturitatea.
La multi ani!

Mada spunea...

La mulți ani ❤️ cu multă sănătate și multe scrieri!
Și al meu 🦈 (așa îl alint pe cel mic) tot la 3(:06) s-a născut :)

Anonim spunea...

La mulți ani și la cit mai multe pahare! Te imbratisez din Stuttgart Livia (cu 60 de pahare in 2 săptămîni)

blue spunea...

La multi ani, Greta! Multa sanatate si zile senine impreuna cu domnul Jupan! 🙂
Sa ne incanti in continuare cu Jurnalul de bord!
Ganduri bune!

Anonim spunea...

La mulți ani, Greta! Ești rac sau gemeni :)))? Stefania

Bristena spunea...

La Multi Ani Greta!

Greta spunea...

@Mmmaria, îți mulțumesc! :) Sper să fie așa cum spui și să vină vremuri mai bune :)

@Adriana, merci beaucoup! :) J'ai passé une très belle journée.

@SAM, vielen lieben Dank! :) Ai dreptate, sănătatea este într-adevăr cea mai importantă.

@Mada, mulțumesc mult! :) Îmi doresc și eu să mă mai hărnicesc în ale scrisului...

@Livia, mulțumesc! Îmi ești de atâția ani aproape, asta înseamnă foarte mult pentru mine :) Să ai o aniversare minunată!

@Blue, ce bine-mi pare să te revăd! :) Îți mulțumesc :)

@Ștefania, mulțumesc! :) Eu mă identific drept Gemeni :D Deși unele zodiacuri spun că 21 ar fi Rac deja, dar prefer Gemenii :)))

@Bristena, îți mulțumesc, ce bucurie să-ți revăd scrisul! :)

@All: vă mulțumesc din tot sufletul pentru gândurile voastre bune. Vă îndrăgesc pe fiecare în parte și vă sunt foarte recunoscătoare că-mi sunteți aproape. Vă cuprind pe toate într-o îmbrățișare >:D<

Anonim spunea...

La multi ani sanatosi, cu intarziere!
Sa iti fie pline clipele de bucurii impreuna cu Jupanul tau. te imbratisez!

let the 40ies be the new 30ies, eu pe asta contez :))
Cris

Tomata spunea...

La multi ani asa cum ti-i doresti, dar bineinteles sanatosi!
Sa au parte de multi oameni buni in viata ta, de momente magice si de peisaje de poveste.
Te imbratisez :)

Greta spunea...

@Cris, Criiiiis, ce dor mi-a fost de tine! Așa de mult mă bucur că mi-ai rămas în preajmă! Îți mulțumesc pentru gândul bun și pentru că-mi ești aici :)

@Tomata, îți mulțumesc din toată inima și te îmbrățișez strâns! :)

Oana spunea...

La multi ani! Chiar daca am scris cu putina intarziere, deoarece azi am citit postarea ta, e din toata inima! E ceva cu 44, iti doresc sa ai un an spectaculos, dar in sensul bun! Spun asta, pentru ca eu imi amintesc perfect cand am implinit 44 de ani (era in ianuarie 2020), eram in avion, mi-am pus ca dorinta sa calatoresc cat mai mult in acel an, dar a urmat pandemia! Intr-un fel nu a fost rau, poate ca asa afost sa fie si cum spui si tu, unele lucruri se intampla atunci cand si daca trebuie!

Greta spunea...

@Oana, îți mulțumesc mult că te-ai gândit la mine! :) Sper și eu să fie un an bun, tare multă nevoie am de asta...