duminică, 17 august 2014

Ce ai mâncat azi? (Blog Challenge 8)


Nu pot să-mi imaginez ce-o fi fost în capul autorilor lepşei-maraton atunci când au ouat întrebarea cu numărul opt. Serios, de ce-ar interesa pe cineva ce-am mâncat azi - eu sau orice alt ilustru anonim care a preluat leapşa asta? Dacă ar răspunde Al Pacino, da, şi eu aş vrea să ştiu ce-a mâncat. Azi, ieri, alaltăieri, oricând. Nemaivorbind, în cazul meu, de Zubin (deşi despre el ştiu ceva, totuşi: poartă peste tot cu sine un mic borcănel de curry, din care presară peste aproape orice mâncare). Dar meniul meu de ce-ar prezenta interes? Deci tema asta e total anapoda. Însă face parte din leapşă, aşadar here we go:

- micul dejun: două sandvişuri cu brânză cremoasă şi şuncă; un pahar de Pepsi Light; cafea;
- prânz: pulpe la tavă cu garnitură de cartofi şi mujdei, totul asortat cu două episoade "Columbo";
- cină: am manufacturat clătite (nu neapărat pentru cină, dar aşa s-a nimerit), din care eu am mâncat doar una, de poftă. Foarte probabil nu mai mănânc nimic azi.
- undeva între toate astea: un pahar de demisec, rece şi aromat şi câteva linguriţe de îngheţată.

Dacă v-aş fi scris meniul dintr-o zi lucrătoare, ar fi fost o variantă mai scurtă. Ceva de felul ăsta:

- micul dejun: cafea. 
- prânz: plastic, E-uri, celofan şi paie. În traducere liberă, sandvişuri de la automat. 
- cină: ceva-bun-bun-bun-gătit-de-'mnealui.

În altă ordine de idei...


Săptămână faină să avem! 

PS:  spuneţi-mi că mâine e vineri. Please, please, please.

6 comentarii:

Carmen spunea...

Dimineata: doua felii de paine prajite, cu caviar si ou fiert, o cafea cu lapte.

Pranz: Taitei chinezesti cu broccoli, carne de Cicerone, sos de soia, alune caju si alte chestii, executati de Luxita (adica eu).

Cina: 6 clatite (iete potriveala), executate de mnealui si un pahar mare de lapte.

Gustari: prune, biscuiti cu miere si 4 inghetate.

Da, maine e vineri! In sufletele noastre :P

Anonim spunea...

Vai ce-am salivat la paharul ala de pepsi light la micul dejun... Imi fac de cap cu pepsi rar rar de tot.
asadar:
- mic dejun: un bol de iaurt cu fulgi de ovaz, o lingurita de miere si un kiwi. plus un pahar de sirop de brad cu lamaie si apa minerala.
Cafeaua urmeaza servita in oras, ca asa ma rasfata sotul, plus un croissant. e placerea noastra de weekend- cafeaua in oras.
- pranz: peste la cuptor cu sparanghel sau ciorba de perisoare.
- mamaliga cu branza si smantana.
Meniul acestui weekend a fost executat si de mine (ciorba), si de sot (peste, mamaliga) - sa ne traiasca, zic! sotii :)
Gustari: curmale, cioco neagra, migdale, fructe - si da doamne sa ma mai si opresc din mancat, cam peste 4 luni asa cand ne vom intalni bebica.

Clatite as papa non stop, oare cum ai reusit sa te multumesti cu una?!
Saptamana faina sa aveti!
Cris

Greta spunea...

Tăiţeii ăia chinezeşti sună tare bine, Luxiţo! Avut-ai grijă la sâmbure? :D

Greta spunea...

Ahhh, Cris, tu ai salivat la Pepsi şi eu la siropul de brad. Tiii, de când n-am mai băut şi ce-aş mai bea!
Deci aşa, bebe e pe drum, ce frumos! :) Dumnezeu să vă ocrotească şi să vă întâlniţi cu bine :)

În ce priveşte clătitele, trebuie să mărturisesc faptul că am recidivat după ce scrisesem postul - cu 2 bucăţi :))

Altminteri, subscriu - să ne trăiască soţii! :)

Anonim spunea...

Multumim frumos, sa dea Domnul sa fie totul bine!
Daca ai recidivat cu 2, parca ma simt mai bine :))) Iar siropul de brad e facut de mama, adus in sticle de plastic din tara si acum parca am mai da o comanda, sa vedem daca mai are, sa trimitem o comanda si la voi? :D

Ps: de la munca, nu reusesc sa raspund la comentariul tau, ca am eu diverse blocate pe acilea, asa ca tre sa postez un comentariu nou..

Cris

Greta spunea...

Mi-ai trezit amintiri cu siropul de brad :) Făcea şi bunica mea, când eram eu mică, de grădiniţă / şcoală primară. Demult nu mai auzisem de el, nu mă gândeam că se mai face...