luni, 11 august 2014

Nimicuri de luni


  • Inclusiv în toiul verii dorm nu învelită, ci înfăşurată în pilotă până la vârful nasului. Când mă întrebi, mie mi-e frig. Chiar şi la 30 de grade.
  • Ocupaţia mea casnică preferată este de-a şterge praful cu pămătuful antistatic. Activitatea asta mi se pare foarte drăguţă, pe undeva chiar sexy, dar n-aş şti să explic de ce. În fine, trebuie să fie un schepsis aici.
  • Am stat trează într-un weekend până la patru dimineaţa, recitind - mai pe repede înainte, recunosc - "Agenţia Thompson & Co" de Jules Verne. Mi se pare unul dintre cele mai reuşite romane ale lui, cu o intrigă foarte bine ţesută, mult umor şi nişte excelente portrete literare. Păcat că n-a fost mai popularizat. Apropo, unii biografi sunt de părere că romanul ar fi fost doar început de Jules Verne şi terminat de fiul lui, Michel. Tind să le dau dreptate, stilul e destul de diferit în comparaţie cu alte romane de-ale lui. Dar are şi un farmec aparte. 
  • Mi-ar plăcea să mă plimb pe o plajă albastră. Ca asta:


  • În viaţa viitoare vreau să fiu Donna Paulsen din "Suits". Dacă v-aţi gândit că din pricina lui Harvey, vă înşelaţi. N-aş putea lucra cu Harvey dintr-o mie şi unu de motive. Mi-aş dori să fiu Donna pentru argumente de tipul "I'm sorry I don't have a photographic memory, but my brain is already busy being awesome". Word!
Nu ştiu ce-mi veni să vă spun chestiile astea... un puseu de sinceritate, cred. Sau mai degrabă sindromul zilei de luni :))

Ah, plaja aia, mon Dieu...

4 comentarii:

Anonim spunea...

"Lunea" mea fuse acum 2 zile ca noi aici incepem de duminica asa. Tare aiurea, nu sunt buna de nimic duminica.
Plaja aia chiar arata fain, dar ma sperie cand ma gandesc ca alea albastre tre sa fie niste animalute gelatinoase.
Eu azi astept ceva, dar nu stiu ce astept, chef de citit mai slab zilele astea. As gati in schimb la greu, in plan am un strudel cu mere, da' sa conving si sotul ca parca ma voi simti vinovata sa il mananc singura. eh :D Saptamana faina!
Cris

Greta spunea...

Cris, cică e vorba de planctonul fosforescent, creatură altminteri inofensivă. Nici eu nu suport creaturile gelatinoase (şi /sau lipicioase), dar pentru un spectacol ca ăsta, parcă-parcă mi-aş asuma riscul... :))
Nici eu n-am chef de citit. Stau şi tooot stau cărţile, în aşteptarea chefului meu. Vineri avem liber aici (sărbătoare religioasă - Adormirea Maicii Domnului) şi poate atunci să recuperez oarece...
Săptămână frumoasă! :)

thea spunea...

Aici nu-i liber maine, ce pacat! :). Desi tocmai ce am terminat concediul, tot mi-ar prinde bine o zi libera; intotdeauna sunt obosita dupa concediu, mai ales daca merg in Romania. Bine te-am regasit! :)

Greta spunea...

Bine ai revenit, Thea, să-ţi fie de bine concediul! :) Da, ştiu cum e prima zi "de după"... :(
Eu am liber azi, dar lucrez mâine :)) Aş fi preferat invers...