duminică, 9 august 2015

Gata concediul, ura!

Iată-mă-s înapoi, bine-mi pare. Au trecut ca vântul săptămânile astea, fapt pentru care-mi pare și mai bine. Am rezolvat tot ceea ce-mi propusesem, poate chiar ceva peste, chiar dacă asta n-a fost nici pe departe fără stres. Abia în ultimele zile m-am simțit ceva mai relaxată. Așa că nu regret deloc faptul că s-a isprăvit, ba dimpotrivă.

În zilele următoare sper să mă adun să vă povestesc despre:

- experiențele inițiatice ale drumurilor cu microbuzul prin patrie;
- două exemple despre cât de inteligentă NU sunt eu.
- cum mi-am luat, cu adevărat, rămas-bun de la mama. Un rămas-bun duios, profund, definitiv. Unul în urma căruia mi-am găsit liniștea, pentru că simt cu adevărat că și-a găsit-o și ea. Iar în același timp, o simt mai alături de mine ca niciodată și am convingerea că așa va fi pentru totdeauna.

Și dacă n-ar fi fost ziua de azi, aici m-aș fi oprit cu povestirile din concediu. Numai că azi, mai precis azi dimineață, am izbutit-o lată: am căzut în cadă, în timp ce făceam duș. Igiena nu e mereu sănătoasă, iată :D (glumeam, pliz). Fapt e că am lunecat și-am căzut în chip cât se poate de stupid, lovindu-mă cu virgulă capul de marginea căzii. Până la noi ordine n-am pățit nimic; nu mi-am pierdut cunoștința, n-am amețit nici atunci nici după, am călătorit fără probleme cu avionul, trenul și autobuzul până acasă, n-am senzații de greață, n-am tulburări nici de vedere, nici de alt fel. Ce am e o ureche ofensată (aia pe care-am izbit-o de cadă, care s-a umflat, colorat și care doare nițel) și ceva senzații de durere în spatele antemenționatei urechi.

Aparent, nu s-a tulburat nimic pe-acolo, suspectez că minimul disconfort pe care-l am e normal date fiind condițiile. Cu toate astea, deși nu-s vreo ipohondră, mă duc mâine dimineață la medic. Știu că eventualele probleme survenite în urma unei lovituri la cap pot apărea la câteva săptămâni bune după incident... și parcă nu-mi vine să mă joc atunci când e vorba de treburi de-astea.

Sincer vă spun, mă ia cu frisoane gândindu-mă că trebuie să-l sun pe Sfârfâlică în prima zi după concediu și să-l anunț că întârzii fiindcă mă duc la doctor. Shit, shit, shit!!!

Edit Later: am fost la medic, în concluzie e bine să fii tare de cap câteodată :D N-am nimic serios, m-a întrebat de simptome, m-a testat cu lampa în ochi, mișcări ale pupilelor în toate sensurile, atins vârful nasului cu degetele ambelor mâini, se pare c-am scăpat doar cu o ușoară contuzie. Pentru care am primit niște pastile și... scutire medicală până miercuri inclusiv :)) Am să dospesc în vârful patului, mai ales că am o carte faină de citit și un DVD nou cu Zubin, muahaha :D Ca să fie totul și mai fain, atât Musiu Șarl, cât și Sfârfâlică sunt în concediu, iar tipul care-i înlocuiește va trebui să se descurce fără augusta-mi persoană încă trei zile :))

Anonim spunea...

Bine ai revenit! mi-a fost dor sa te citesc. Bine ca ai rezolvat ce ti-ai propus, stiu ca nu e usor, am trecut si noi prin asta. M-a emotionat prima parte a postului tau - te imbratisez!
Nu cred ca e nimic cu cazatura, sigur a fost ca sa iti aminteasca de existenta urechii :))) si-a luat si puica mea o cazatura, cred ca a durut-o pe ma-sa mai mult decat pe ea, ca ea radea la o ora dupa si ma-sa inca isi punea gheata pe suflet.
Bine ai revenit inca o data si saptamana usoara la munca! Zen sa fii :)
Cris

ariii spunea...

Nu stiu de ce acuma am in cap numai poezia aia cu piticul "Un pititc tare mic facea baie intr-un ibric..."
Sper ca e totul ok :)

Greta spunea...

Mulțumesc de întâmpinare, Cris, e tare bine înapoi aici :)
Deci am fost la medic, n-am nimic, dar m-am ales cu o prelungire de 3 zile a concediului, pe caz de boală :D pentru că e totuși o contuzie, chiar dacă din fericire fără urmări. Așa că acum mă odihnesc, îndesat :D Săptămâna asta clar va fi ușoară, o să muncesc doar joi și vineri :)))

Hahaha, ce dulce ești, Ariii :)) Mi-ai pus un mare zâmbet pe față, mulțumesc! :)
Piticul e bine, stă câteva zile acasă în refacere și pe viitor trebuie să fie mai atent la ce face în ibric :)

thea spunea...

Bine ai revenit! Si eu am fost in concediu până azi, tot in ro, maine încep serviciul. Cum zici ca ai căzut? Daca imit căderea, primesc oare inca 3 zile?;))

Greta spunea...

Bun revenit și ție, Thea și o primă zi post-concediu cât mai suportabilă! :)
Cât despre căzut... mai bine nu, chiar și cu 3 zile cu tot :)) După o săptămână, încă mă doare maxilarul când casc :D