marți, 1 februarie 2022

Enigme birocratice

Mâine zbor spre România, de unde mă-ntorc pe 13, sper din tot sufletul că fără carcalac.

În altă ordine de idei, încerc să înțeleg de ce pe formularul pe care trebuie să-l completez înainte de zborul spre România mi se cere să menționez și ora decolării, în condițiile în care oricum trebuia să introduc numărul zborului. Decolează mai multe zboruri cu același număr sau care-i chestia, că nu mă prind 🙄 (glumesque, silvuple).

Mă rog. Am completat, că altfel nu puteam salva formularul, dar tot nelămurită mă găsesc.

Nădăjduiesc să ne citim sănătoși în aproximativ două săptămâni, cu puțin noroc poate și cu niște povești de prin patrie. Voi să aveți grijă și să vă găsesc bine, da?

PS: în weekend a fost o furtună foarte-foarte apropiată de uragan. Vântul a bătut cu 100km/h, nu pot să vă descriu cum se auzea. Din păcate au și murit câteva persoane...
Uraganul cică se numește Nadia. Încă n-am reușit să percutez de ce toate urgiile astea naturale au nume feminine. Dacă apare vreun uragan Greta, atunci să te ții tărăboi. 😒

Niciun comentariu: