joi, 6 februarie 2020

Și-am biruit


Au mai rămas unele detalii de pus la punct - ca de exemplu, încă nu avem perdele (în schimb avem jaluzele metalice, așadar intimitatea ne e asigurată) - dar în mare avem ce ne trebuie, inclusiv câteva mici mofturi, cum ar fi masa de toaletă a lui yours truly. De asemenea, ar mai trebui niscaiva piese de mobilier, cum ar fi o comodă cu sertare și nu numai, dar momentan ne tragem sufletul. Și până la dovada contrarie, toate mințile ne-au rămas la locul lor (sau, vorba nemților, toate ceștile ne sunt în dulap).

Dac-ar fi să v-arăt ceva... 


... ce să v-arăt și eu, dacă nu colecția mea de suflet, știți-voi-care 🙂 Cărțile și programele de concert colecționate le-am pus în bibliotecă. A mai rămas un pic de spațiu disponibil pe raft, dar nu mă preocupă aspectul. Întotdeauna va fi loc pentru Zubin. 
Always, vorba lui Severus Snape 🙂

Aș face planuri, dar deocamdată sunt prea obosită. Au fost niște săptămâni grele și luuuungi, musai să m-apuc de-o nouă cură de magneziu.

Dar e bine.

Sunt mai ACASĂ decât oricând în viața asta. 

Suntem la locul nostru.  

Sper să fim sănătoși, să ne bucurăm de căsuța noastră și să îmbătrânim fericiți aici.  

8 comentarii:

Anonim spunea...

Sa o stapaniti sanatosi si sa simtiti doar iubire si intelegere ACASA��.Julia

Petronela spunea...

Să vă fie bine acasă! <3

Anonim spunea...

Bravo! Felicitari!
Jual

Greta spunea...

Mulțumim mult, Julia! :)

Greta spunea...

Săru'mâna! >:D<

Greta spunea...

Te îmbrățișez, Jual, mulțumim! :)

Anonim spunea...

Fain tare raftul tau de minunatii! sa va bucurati de Acasa!
si si masa de toaleta? mi-ar placea tare asa ceva, nu voi avea in viitorul apropiat, lipsa de spatiu etc.
Cris

Greta spunea...

Mulțumim, draga mea Cris! :)
Masa de toaletă este exact asta, de la IKEA, mi-e dragă de nu mai pot:
https://www.ikea.com/ch/de/p/hemnes-frisiertisch-mit-spiegel-weiss-30374413/