marți, 11 februarie 2020

Întreabă-mă ceva


Săptămâna asta mă frăsunesc iar la Paris (și am un program absolut criminal, prevăd că foarte curând voi da bună ziua pițigoilor și petuniilor) - așa că m-am gândit să vă las cu o temă, pe care m-aș bucura mult să o rezolvați 🙂

”Brief-ul”, ca să zic așa, e cât se poate de simplu: ce-ați vrea să mai știți despre mine? Sau nu numai despre mine musai, ci poate ați vrea să scriu despre un subiect anume? Puteți să mă întrebați orice. Nu e nicio regulă prestabilită, practic cerul e limita 😃 Pot fi oricâte întrebări și pe orice temă, sunt foarte flexibilă în privința asta.

Promit să răspund la toate cu maximum de sinceritate posibil, într-o postare dedicată. Dacă e ceva prea personal îmi rezerv dreptul de-a eluda răspunsul, dar cu siguranță voi explica motivul. 

Abia vă aștept, deja sunt curioasă 🍄🍄🍄

8 comentarii:

Anonim spunea...

Cronicile tale de moda de la diverse gale sunt formidabile! Mi-ar placea una despre Gala Oscar 2020 :-)
Frasuiala placuta si cu mult spor la Paris!
Laura

Anonim spunea...

Io, curiozitati d'astea nesanatoase, n-am! Nici nu mi se pare decent sa intru in intimitatea ta cu intrebari, te las sa te dezvalui atit cit vrei si poti. Iti multumesc pentru ceea ce scrii si fiecare post il citesc cu placere. Pot spune insa ca imi place cind povestesti despre viata la birou (acuma si in varianta franceza la care rezonez mai mult, dupa cum iti dai seama), despre carti si filme. Oricum, iti doresc...bonne continuation!
Jual

Greta spunea...

Cronica e sus, Laura, sper să-ți placă! :) Mă bucur mult că ți-au plăcut ”forfecările” mele pe subiect, în general :)
Mulțumesc de gândul bun despre Paris - într-adevăr a fost și plăcut, și cu spor :)

Greta spunea...

Îți mulțumesc pentru că ești aici cu mine, Jual, comentariile tale m-au ajutat și inspirat de multe ori :)

Oana spunea...

Mie imi plac tare mult postarile despre viata la birou. Imi place si tot ce povesteti despre Germania, si in special, mai recent, despre Hamburg. Imi place si cand citsec despre concerte si pasiunaea ta, muzica clasica. Am facut un top 3 :)

Anonim spunea...

Postarile de la serviciu sunt pe primul loc in orice top. :-) Dar oare nu cerem prea mult cand te indemnam sa ne povestesti intamplari de la serviciu? N-as vrea sa te punem intr-o situatie care-ti poate crea neplaceri. Sunt sigura ca ti-ai luat precautii sa nu poti fii identificata usor de colegi in mediul online. Oricum, un pic de atentie nu strica, Google translate traduce din si in orice limba...
Big hug,
Laura

Greta spunea...

Cred că poveștile despre viața la birou vor fi din ce în ce mai puține. S-au dus vremurile de odinioară... Dar despre Hamburg și muzica clasică sper să scriu tot mai mult! :)

Greta spunea...

Așa este, Laura. Îți dau dreptate întru totul. Este și motivul pentru care postările de acest gen vor fi tot mai puține - cu toate că aș avea de povestit una-alta....
Hug back :) >:D<