vineri, 22 octombrie 2010

Azi dorm. Ma trezesc numai pentru Zubin Mehta


Cred ca n-a trecut o zi saptamana asta fara sa-mi fi propus sa scriu, dar m-a ajuns oboseala ultimelor luni, banuiesc.... O mai fi si astenia de toamna la mijloc, nu stiu. Asa stand lucrurile, seara n-am fost in stare decat sa citesc diverse (pe net, reviste si o carte la care pritocesc de ceva vreme si nu ma mai invrednicesc s-o termin) si sa trimit niste mail-uri (pe care, intre noi fie vorba, ar fi trebuit sa le trimit acum vreo doua saptamani, dar nadajduiesc la clementa... :D). 

Am amanat, deci, blogging-ul pana in weekend si imi propun sa prestez cu ravna maine si poimaine. Vreo cateva idei stau cuminti la coada.

Insa pana atunci, imi propun sa dorm noaptea asta ca lemnul. Asa de adanc, incat nici Orchestra Filarmonica din Londra sa nu ma poata trezi. (Ok, daca e dirijata de Zubin Mehta, ma trezesc, promit solemn. Dar numai in cazul asta :D)


Niciun comentariu: