joi, 5 decembrie 2019

Mult e dulce și penisoasă, ăăă.... frumoasă, limba ce-o vorbim... 🙄


Nu că pe asta nu pot să nu v-o arăt. Eu am râs de s-a întors juma' de metrou să se uite la mine. 
Sper că minorii dorm deja, că de nu.... I have flayed the penis 🤭

Doamnelor și domnilor, vă prezint dovada irefutabilă a versatilității cuvântului care desemnează o celebră stațiune din Croația, precum și moneda din Botswana 🙃


Și când te gândești ce seacă e limba germană la capitolul ăsta. Bine-a zis cine-a zis că expresivitatea unei limbi e dată și de paleta înjurăturilor pe care le permite.

Să se consemneze că preferata mea e ”Penis-Ward, by means of satellite!”, la concurență strânsă cu ”behold the penis” și cu ”may I insert my penis” (la asta am contemplat și varietatea dată de conjugarea verbului ”a băga”... ).


2 comentarii:

Unknown spunea...

Am ras cu lacrimi! 😂😂😂

Greta spunea...

Au mai prelucrat-o, acum au varianta dublă, cu 40 în loc de 20 :D
(să dai un click pe imagine, după ce se deschide link-ul, ca să se vadă cum trebuie):
https://utopiabalcanica.net/wp-content/uploads/2019/12/punint324_romanianarmyknife_updated-1.jpg?fbclid=IwAR2vt3yBgIxQedIWrj_5IrhSi_Txp2f3VPBr2FnNydNU5eK4NZGzwCJGpcI