duminică, 8 martie 2020

Sunt, dar nu prea sunt


Am o perioadă ”de-aia” când nimic nu-mi iese cum ar trebui și nimic nu mă poate face să mă simt mai bine.
O fi Mercur retrograd (iar), dar nu pot fi nedreaptă: mi s-au întâmplat multe lucruri bune în ultima vreme, probabil era timpul să se mai echilibreze balanța...

Inspir adânc și-mi amintesc de vorbele unui personaj din (ce altceva decât cea mai recentă pasiune a mea) ”Harry Potter”: 


Altminteri, știu că azi e 8 Martie și vă doresc tot binele din lume, doamnelor 🙂 Să fiți sănătoase, norocoase, să aveți parte de iubire și să vă fie cerul senin 🙂

Personal, poate mai mult chiar ca-n anii anteriori, azi am conștientizat că nu am pe cine suna. 8 Martie era despre mama, iar ea s-a dus de atât de multă vreme, încât aproape că am uitat cum era când aveam și eu mamă. 
Și realizez, parcă mai pregnant ca oricând, că pentru mine 8 Martie a încetat să existe. 

Aștept să(-mi) fie mai bine.

4 comentarii:

Ali spunea...

Imbratisari calde de 8 martie, sa iti tina de cald!Tot ce m-a încălzit pe ziua de azi a fost o urare de 8 martie de unde nu ma așteptam. In rest, m-au durut încheieturile sufletului. Or veni si zile mai bune. A.

Anonim spunea...

Lupin a zis sa iei si ciocolata!
Jual

PS Au aparut crevetii in acvariu sau deja i-ati si mincat?

Greta spunea...

Cât de bine ai pus în cuvinte, A... :) Exact așa am simțit; m-au durut încheieturile sufletului.
Sper că între timp ești mai bine. Te îmbrățișez.

Greta spunea...

Așa e, Jual, a zis! Cred că de fapt ciocolata e elementul esențial :D
Creveții încă nu au apărut. Cică sunt prea mici deocamdată (îi ține acasă) și trebuie să mai crească. Așteptăm cu interes momentul sosirii lor :))