marți, 29 noiembrie 2011

Se cauta adjunct de aruncator de castane

Dumnezeule, cati sefi avem.

Pana acum nu m-am gandit neaparat la chestia asta, sau poate cel mult in treacat, insa tocmai m-a pocnit revelatia si m-am apucat sa-i numar si sa-i pun pe caprarii.

Exista un manager de logistica. Pana la noi ordine, respira aerul cel mai rarefiat, cu alte cuvinte e "cel mai sus" pe tarlaua asta.
Exista un team leader.
Exista doi team leader-i adjuncti. Unul din ei e seful despre care am mai povestit ocazional pe aici. Cu celalalt n-avem prea mult de-a face, ca predica la alti pereti, pardon, in alt corp de cladire.
Exista cinci sefi de tura, doi pe un schimb si trei pe altul.  Pe schimbul cu 2 e vorba sa apara al treilea, in curand.
Exista sef de departament. De la 1 ianuarie, vom avea si noi unul.  Ex-ul a demisionat prin iunie si de-atunci am functionat fara sef direct.

Jesus, chiar ca-s multi. Asta se vede mai ales cand se impart castane. Managerul zvarle un pumn de castane in capul team leader-ului. Team leader-ul le aduna, mai pune el cateva pe langa si tinteste capul team leader-ilor adjuncti. Acestia isi procura si ei castane suplimentare si le arunca in capul sefilor de schimb. Ei le culeg, isi fac provizii serioase - ca deh, sunt 5 - si le varsa in capul "celorlalti". Adica al nostru.

Si iar imi vine in minte saracul Toma cu al sau "adjunct de baiat de mingi la tenis de masa".

Niciun comentariu: