marți, 13 octombrie 2015

Zodia mea și-n ce măsură aceasta mă reprezintă (Blog Challenge 15)


Știu că mai am de scris un articol din mini-vacanța la Berlin, și-anume articolul despre concert, dar să vă zic o treabă: fraților, habar n-am când o să am starea de spirit și liniștea necesare. Am foarte mult de lucru la serviciu și pe lângă asta, am și Plodul Incurabil. Nu s-a petrecut niciun miracol, n-am scăpat de el. În fiecare zi îmi dă dureri de cap (de multe ori, la propriu). Și tot în fiecare zi am de povestit colegilor, în pauza de cafea, câte-o minunăție de-al lui, de dată foarte recentă. Pentru ei e divertisment pur și abia m-așteaptă, cred că-n curând o să le cer bani pentru povestiri. Măcar să m-aleg și eu cu ceva, dacă tot îmi toc nervii ca pe salata Boeuf. 

Și dacă nu scriu despre concert pentru că n-am starea de spirit, și nici despre Plod pentru că încerc să mă menajez pentru următoarele 9 (nouă) ore pe care le voi petrece mâine în tovărășia lui, mi-am adus aminte de leapșa-foileton. La care n-am mai scris de la sfârșitul lui mai și care a ajuns la jumătate. Cerința cu nr. 15 se referă la semnul meu zodical - care este acesta și câtă încredere-i acord.

După cum unii dintre voi știți, ziua în care-mi număr anii este 21 iunie. După unele zodiace, sunt Gemeni. După altele, care-mi plac mai puțin decât primele, sunt Rac. Pe scurt, sunt un fel de struțo-cămilă a horoscopului. Parcă se putea să am și eu o zodie normală, ca tot omul?


Și pentru că-mi place să cred că-s în zodia Gemeni (racul nu-mi place nici măcar cu sos de vin, cu atât mai puțin ca zodie), și pe de altă parte pentru că-s destul de sigură că ar ieși o postare anostă dacă m-aș apuca să mă analizez în raport cu trăsăturile generale ale unei zodii, am căutat un horoscop hazliu. Și l-am găsit, pentru că-mi aduceam aminte că l-am mai citit cândva (Gemenii au memorie bună, știți). 

* Gemenilor le place să creadă că personalitatea lor seamănă cu a lui Socrate sau a lui Michelangelo, însă în realitate aduc mai degrabă cu Prince.
Nu știu ce fumează tipa care-a scris treaba asta, dar o sfătuiesc să se lase. Prince? Nici măcar la sex nu semăn cu el, pardon de vorbă rușinoasă. Socrate nu mi-ar plăcea să fiu, că n-aș mai avea nevoie de otravă: aș muri de plictiseală. Michelangelo nici atât, singurul lucru pe care sunt capabilă să-l desenez fiind o fântână cu cumpănă :D 

*Gemenii vor nega tot ceea ce scrie despre zodia lor - aici a nimerit-o magistral, ce mai pot spune :)))

* Gemenii conduc mașini haioase, pe care le lovesc de copaci sau de clădiri. 
Mă rog. Nu chiar. Prima noastră mașină, un Opel Astra, nu era din cale-afară de haioasă. Și nici n-am lovit-o de-o clădire, ci de mașina din față, când n-am păstrat distanța de siguranță în trafic. Dar iată, acum știu de ce s-a întâmplat asta: era scris în constelația zodiei. Pfoaiii, le scriu ălora de la asigurări și le dau cu zodia-n cap, că ne-au ridicat primele de asigurare după incidentul, din fericire minor, de acum 4 ani. 

*Gemenii își vandalizează propria locuință.
Bă, ej nebun?? Emoticon_cu_ochii_cât_cepele. Singura încăpere despre care s-ar putea spune asta e bucătăria: o vandalizez prin ignorare frecventă :D 

*Gemenii se află sub tratament, deși de cele mai multe ori acesta nu este legal. 
M-am mai gândit: cred că individa fumează ciuperci. Ilegale și ele. Unicul meu tratament permanent este cafeaua, by the way. Până n-o beau, nu-s decât vag ființă umană și-n niciun caz socială.

*Gemenii preferă cafeaua cu lapte, jumătate decofeinizată, jumătate normală.
Vai de mine, ce bătaie de câmpi. Unu, nu-mi place decât cafeaua neagră (”neagră ca sufletul meu”, vorba lui Sfârfâlică), îndulcită cu o tabletă de ștevie. Fără lapte. Cât despre cafea decofeinizată, asta chiar că e din alt film. 

Mna, bine. Aș mai putea scrie zece caracteristici și la fiecare aș găsi ceva de cârcotit. În concluzie, sunt un Geamăn autentic, yey :))
 

4 comentarii:

Andreea B spunea...

Dragut. Chiar semeni a geaman :))))))). Am cateva prietene in aceasta zodie si au aceleasi àpucaturi

Greta spunea...

:)) Asta voiam să aud! Mulțumesc, it feels soooo good! :))

Andreea B spunea...

E bine, iti mai zic atunci :)). Cu doua am si locuit si nu ca ignorau bucataria, nu cred ca stiau de existenta acestei camere :))))

Greta spunea...

Hahaha :)) Mmmm, eu știu de existența bucătăriei; zilnic, ”gătesc” cafea :D Și de două ori pe an, sarmale și salată Boeuf (asta fiind palida mea latură de Rac, probabil) :))
Ah, și clătite înfăptuiesc. Ocazional, cât să nu uit cum se fac :))