joi, 21 iunie 2018

Another year, another blessing :)


Așa cum a devenit un obicei de câțiva ani încoace, dimineața de azi a început așa:



Carevasăzică, 38 🤔 Ok, cred că mă simt bine cu ei. Nu-s prea mulți (încă....), au fost plini, uneori senini cum e cerul azi, alteori furtunoși, uneori cu lumină și curcubee, alteori cu negură... Îl iubesc pe fiecare din ăștia 38. Vorba aia, dacă numai unul dintre ei ar fi lipsit, n-aș fi fost azi aici.
(Nu vi se pare că am devenit deja suspect de profundă? Mie da, ptiu, ptiu).  

Nu am prea multe de spus acum, poate de unde zoresc să termin bagajul pentru mini-excursia în țară. Nu, Greto, sigur nu ai nevoie de ATÂTEA hangarale pentru numai două zile pline, practic. Hai că ai totuși 38 de ani, s-ar putea concluziona că ai ceva mai multă minte. 
(Ei, da. E o concluzie întemeiată pe false premise, îți spun eu).

Să nu ziceți că nu v-am zis 😃


Sunt recunoscătoare. Suntem împreună, suntem bine, trăim într-o țară civilizată și frumoasă, pentru care de multe ori mulțumesc Cerului.  Sunt norocoasă.

Acestea fiind spuse - bine-ai venit, anul 38 al vieții mele 🙂 Te rog să fii bun, cald, generos, să-mi împlinești vise și să-mi rămâi în amintire ca unul dintre cei mai buni ani 🙂

13 comentarii:

Petronela spunea...

La mulți ani! Frumoși, buni și luminoși ca ziua de solstițiu în care ești născută! Drum bun spre România și revedere cu surprize frumoase. And keep counting your blessings!

Anonim spunea...

La Multi Ani cu multa sanatate si voie buna! Distractie placuta in România!
Jual

Alina Zirnovan spunea...

La multi ani si zile senine!

Anonim spunea...

La multi ani! sa fii sanatoasa iti doresc, sa va bucurati cu sufletul deschis de tot!
Cris

Unknown spunea...

Multi ani cu impliniri, pace si bucurie! Si cu sanatate in primul rind!
Irina

Anonim spunea...

Sa-ti fie bine! Paula.

Anonim spunea...

La multi ani cu sanatate, inspiratie, bucurii! Esti nascuta la solstitiul de vara, sa fie o zi norocoasa, plina de lumina si caldura!Magia verii fie cu tine! aaa... si cu noi!:) Alina, nascuta toamna, iubitoare de vara si in special de Ciresar :)

Anonim spunea...

Si multumim de articole!! tot Alina

emilia. spunea...

Multi ani inainte, frumosi ca o zi de vara senina!

Adela Tarpan spunea...

La multi ani si tot ce iti doresti.

Greta spunea...

Vă mulțumesc din suflet pentru urări și gândurile voastre frumoase :) și vă cuprind pe toate într-o îmbrățișare maaaare :)

Thea spunea...

La multi ani, cu intarziere, dar tot cu drag! ��������

Greta spunea...

Thea, draga mea dragă, ce mult mă bucur să-ți revăd scrisul...!! :):):)