joi, 25 iulie 2024

Pe ici, pe colo 🍋🍋🍋

Zilele astea sunt cu soare din plin, paste delicioase, lămâi uriașe, cannoli și fistic.  

Bine te-am regăsit, Italia. Să știi că ne-a fost dor de tine.

Suntem din nou în Sicilia, de data aceasta pe partea cealaltă a insulei. Primele impresii sunt foarte bune, dar mie parcă tot de Palermo mi-e dor. 

Mai vedem, mai vizităm, mai evaluăm. Și mai mâncăm chestii-cu-fistic. Mai țineți minte când vă spuneam acum doi ani c-aș fi în stare să mănânc inclusiv ciorbă de fistic? Eh, n-am găsit ciorbă, dar facem ce putem: ieri am prestat pește-spadă cu fistic 💪.  Eu sunt om serios, când zic o vorbă, apăi e vorbă 😀. 

2 comentarii:

Mada spunea...

Concediu frumos, să vă relaxați și să veniți cu creierii limpeziți :)

Greta spunea...

@Mada, mulțumim, să știi că ne-a ieșit :)