luni, 5 august 2024

Aproape gata și concediul ăsta

Poimâine luăm avionul spre casă, după două săptămâni și jumătate petrecute în 2 insule: Sicilia și Malta. A fost frumos, colorat, parfumat, cald, cu multe impresii și amintiri. Abia aștept să vă povestesc despre toate. 

Am reușit să ne deconectăm, eu am uitat de Dear (dar nu și parola de logare în Windows, grr), ne-am plimbat, bronzat, înotat bălăcit în Marea Mediterană și eu am păcătuit culinar, încălcându-mi principiile. Voi mărturisi ce și cum în articolul dedicat 😊. 


E tare frumoasă Malta și e oarecum copleșitor să te gândești că practic te afli undeva în mijlocul mării, nu chiar departe de coasta nord-africană. 

Ne citim curând 🙂. Toată lumea bine, da? 

4 comentarii:

O spunea...

Hai ca i missed you, am totdeschis blogul si nimic 😁 la anu sa imi zici ca sa plec si eu in concedii odata cu tine, sa mu stau dupa articole.p.s. In Malta am fost si eu prin 2015, frumusel asa, da ne.am copt de cald si era inceput de luna Mai 😑

Mada spunea...

Haide haide haide ca am dat în multe zile refresh, poate poate ❤️

Greta spunea...

Iote-mă-s! :) Raportez că și noi ne-am copt, dar de frumos a fost minunat :)

Greta spunea...

Gata, am revenit pe baricade și m-am apucat de treabă! :)