sâmbătă, 18 decembrie 2010

2010 - a year not quite to remember


Au ramas mai putin de doua saptamani pana cand 2010 va deveni "anul trecut". Marturisesc, astept momentul cu nerabdare maxima. Anul asta n-a fost deloc unul amabil cu mine. De fapt, daca n-ar fi fost nunta, mi l-as fi sters pur si simplu din memorie, ca si cum n-ar fi existat. Pentru ca nu pot spune ca am trait, ci mai degraba ca am vegetat. Resurse de oxigen am avut putine si a trebuit sa le folosesc cu foarte multa zgarcenie pentru a supravietui.

Capitolul "realizari" pe 2010 este, prin urmare, unul destul de scurt:

- am fost mireasa;
- l-am regasit, cu adevarat, pe tata;
- am patruns in blogging si sper sa raman acolo multa vreme si cu tot mai mult succes;
- mi-am facut noi (si foarte buni) prieteni;
- mi s-a reconfirmat ca prietenii pe care-i am sunt de calitate si sunt "acolo" cand am nevoie de ei; 
- am acumulat inca un pic de experienta pe piata muncii din Germania;
- am citit mult in germana;
- am trecut printr-o suma de experiente si momente nu tocmai placute si, pana la dovada contrarie, am ramas intreaga la cap.

Capitolul "esecuri" straluceste prin absenta. Trag nadejde sa fi invatat ceva din greselile facute. 

Planuri de Sarbatori? Sarmalute, tarta cu fructe, friptura (probabil), vin fiert, filme de desene animate Disney, cartea "Mozart si femeile", lumanarele cu parfum de portocale si speranta.

Sper ca 2011 va fi un an EXCELENT. 


Niciun comentariu: