miercuri, 23 martie 2011

O privire in mine insami


Din nou, o leapsa foarte interesanta si - tot din nou - preluata de la LiaLia.

SUNT  Greta.

AS VREA sa citesc mai mult, sa ma ocup mai serios de scris, sa opresc timpul pentru o clipa in fata la Taj Mahal, sa ajung la concertul de Anul Nou de la Viena, sa-i intalnesc pe Al Pacino , Robert De Niro, Hugh Laurie si Meryl Streep si multe altele ;))

PASTREZ amintiri frumoase si unul din cei 25 de trandafiri primiti la cea de-a 25-a aniversare.

MI-AS FI DORIT sa fi avut o alta copilarie decat cea pe care-am avut-o si sa nu mi se fi intamplat ceea ce mi s-a intamplat la 15 ani.

NU IMI PLACE sa calc, sa dorm la perete, alimentele picante, cutitele care nu taie (mai ales in restaurante), musafirii neanuntati si martipanul.

MA TEM de spatii inchise (dap, sunt putin claustrofoba. De fapt, daca ma gandesc mai bine, putin mai mult).

IMI PARE RAU că am pierdut un amic extraordinar din cauza unei femei pe care o considerasem, in mod eronat, prietena mea. 

IMI PLACE
sa ascult muzica, sa citesc, sa scriu, sa calatoresc, sa "discut discutii" cu sotul meu, ciocolata si vinul demisec.

NU SUNT rabdatoare si nici tupeista.

DANSEZ cu placere, pana cand fiecare pas echivaleaza cu 1.000 de ace.

CANT in baie, cand fac curatenie, la volan.

NICIODATA nu refuz sa ascult pe cineva care are nevoie sa vorbeasca si sa dau un sfat, daca mi se solicita.

RAR mi se intampla sa spun clar si raspicat ce ma deranjeaza.

PLÂNG
de cele mai multe ori femeieste, adica din fleacuri.

SUNT CONFUZĂ mai ales dimineata, pana beau prima cafea a zilei.

AM NEVOIE de cafea (stiu, ma repet), incredere in mine si afectiune.

AR FI TREBUIT
sa urmez facultatea de stiinte economice.

AS PUTEA
crede ca pana si cele mai utopice dorinte POT deveni realitate.


Dau leapsa cu drag mai departe tuturor celor care doresc sa scrie despre sine mult, in cuvinte putine. 

2 comentarii:

LiaLia spunea...

Ce mă bucur că ai preluat :) E foarte fain să ne (re)descoperim din când în când :) Pupez!

Greta spunea...

Eu ma bucur ca am ocazia sa raspund la lepse interesante si pentru asta-ti multumesc :)
Pup si eu :)